Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Nei, man får ikke med seg noe hjem. Fødte der i 2018.Kom på dette etter og lest en tråd om st Olavs
Men vet at flest i Stavanger der får eller fikk de teppe med seg hjem etter fødsel, noen som vet om Haukeland har noe som dette?
Evt om annet man får med seg hjem som førstegangs ?
Oki, forskjell fra klinikk til Klinikk daSniker. Nei, man får ikke med seg noe hjem. Fødte der i 2018.
de skal de vell egentlig ikke gi med hjem . Men er No fin og ha.Man får vel fint lite der, men "fikk" med oss et pledd da vi var der. Dvs de tok det ikke fra oss da vi så adjø etter oppholdet og guttungen var tydelig pakket inn et pledd hvor det stod "Helse Bergen" med store bokstaver på tvers
Ja dette var i Stavanger de fikk dette med hjemNoen kommuner har en sånn ordning også. Men da får man det kanskje etter sykehusoppholdet.
Ehh min søster er nettopp kommet der i fra og hun hadde fått bind og en gangs truser ja de der virkelig sexy trusene så man får No det værtfall . . Men om man skal være lenge så er det Kansje greit med eget med og .Leste i maiforumet at en hadde fått beskjed om at hun måtte ha med både bleier og bind selv på Haukeland. Tviler på at vi får noe teppe da...
Ehh min søster er nettopp kommet der i fra og hun hadde fått bind og en gangs truser ja de der virkelig sexy trusene så man får No det værtfall . . Men om man skal være lenge så er det Kansje greit med eget med og .
Min søster reise jo hjem 9 timer etter fødsel
Hentet fra Helse-Bergen.no:
"Du vil få utdelt ei pose med det du treng av sjukehusskjorte, handkle, bleier, bind og vaskeklutar når du og barnet flyttast over til det rommet de skal vere etter fødsel. Spør oss om det er noko de treng meir av, så ordnar vi det."
Jm nevnte at de hadde bare en type bind/bleier, så mange foretrakk å ha med eget. Anbefalte også å stjele et par boxere fra mannen, de var visst gode etter fødsel
Ja ikke santKanskje noe de sier da, for da kan de spare noen kroner hvis folk har med
Jo sef er det gøyt og ta på det nye man har kjøpt eller det mormoren hans har strikket, det ligger klart i bagenDet får man ikke. Men..vil du ha det?
Jeg ble så glad når jeg fødte nummer to og de spurte om vi hadde lue og pledd selv som vi ville han skulle ha på (sånn rett etter han var kommet ut)
Det var mye mer spesielt for meg å se han pakket inn med det vi har valgt <3
I motsetning når vi fikk førstemann der og hun gamle barnepleieren egentlig nektet oss å ta på han noe av klærene vi hadde tatt med før hjemreisen..
Hun syns det var bedre med de omslagsgenserne de har der og teppe..
Nei, så gøy å endelig ta på de små plaggene man titter på så mange ganger mens man venter, pakke inn i pledd som man har strikket selv, eller bestemødre har strikket <3 Følte med en gang at det var «min» unge