Hauk sin julegave

Nala

Elsker forumet
Vi har tenkt til å kjøpe gåbil til Hauk til jul. [:)] Det er i alle fall det som er planen!

Jeg fant ikke noe større bilde, men jeg tror det er denne vi har sett på. Den har en liten bondegård foran rattet som snurrer og spiller "Old MacDonald had a farm" når man trykker på en knapp. [8D][:D] Jeg synes den er kjempefin, men har vurdert om vi heller skal kjøpe denne:

Lurer på om han kanskje har glede av den lengre? Og det blir vel litt mye å ha begge to? [8|]

Vi skal også kjøpe gåbil til Ina til jul!
Har tenkt på en med prinsesse motiv fra Toys r' us...
Har sett på de vognene der også, men de tipper så lett, er ingen stopper på dem, noe det er på gåbilene..
Bare så dere vet det...

ORIGINAL: Lussi81

Vi skal også kjøpe gåbil til Ina til jul!
Har tenkt på en med prinsesse motiv fra Toys r' us...
Har sett på de vognene der også, men de tipper så lett, er ingen stopper på dem, noe det er på gåbilene..
Bare så dere vet det...

Trodde brio-vognene hadde justerbar motstand, jeg? [8|]

ORIGINAL: Tusull

De to eldste mine og da særlig christian satte veeeeldig pris på gåbilden sin!!
Først det å gå bak, og med alle lekene som var på den..[;)]
Men så hadde vi det sånn at når han kunne sitte på den, og dytte fart med beina kunne han kjøre rundt stua og kjøkkenet og stua og kjøkknet og stua og kjøkkenet osv osv.. rundt og rundt og rundt..
Måtte til slutt ta rundetider å sånn..[:D]
Så vil kommer til å gå for en gåbil og ikke vogn.. [;)]

Det er jo absolutt noe å tenke på! [:D] Tror nok det blir bil, ja! [;)] Takk for nyttig in-put! [:)]

Vi skal ha begge deler. Den vogna velter jo ikke, men det ser jeg for meg at en bil kanskje vil gjøre... 

Vi har hatt gå-bil til gutta våre, og de var veldig glad i den. Kjempe stas å putte leker i rommet under setet, og gå rundt eller sitte på den. Men den kunne tippe den også altså.... Tror det blir sån i begynnelsen uansett om det er bil eller vogn jeg....at når de er ustødige så lener de for mye vekt på den [8|].

Vi har forøvring kjøpt gå-vogn til snuppa [:)]. Bilen står på loftet, og blir nok tatt frem snart [;)].

Back
Topp