mor2010 Elsker forumet 11 Feb 2011 #1 ja kossen står d te me dåkker..alle blitt friske?? va dumt at d kje blei treff tidligare pga sykdom..meg å Malene har blitt friske å har lyst å treffa dåkker (Molly å FKHføken) å nye igjen[:D][:D] någen som e med??
ja kossen står d te me dåkker..alle blitt friske?? va dumt at d kje blei treff tidligare pga sykdom..meg å Malene har blitt friske å har lyst å treffa dåkker (Molly å FKHføken) å nye igjen[:D][:D] någen som e med??
FruLinda Glad i forumet 11 Feb 2011 #2 Ja det hadde vært kjekt å møtt dåkker igjen [:D] Me e friske å raske nå jaffal [:D]
FKHFrøken Glad i forumet 11 Feb 2011 #5 kan sikkert være med om det passer i flyttingen. hadde vært kos å truffet på dåkke igjen og andre også.
kan sikkert være med om det passer i flyttingen. hadde vært kos å truffet på dåkke igjen og andre også.
mor2010 Elsker forumet 11 Feb 2011 #6 så bra[:D][:D] kati d passe for folk da?? onsdager før kl 12 passe kje for oss for då e me på babysang[:D] ellers e me ledige.. Flytting ja FKHfrøken..d e me endeligt ferige me[:D]
så bra[:D][:D] kati d passe for folk da?? onsdager før kl 12 passe kje for oss for då e me på babysang[:D] ellers e me ledige.. Flytting ja FKHfrøken..d e me endeligt ferige me[:D]
FKHFrøken Glad i forumet 12 Feb 2011 #8 Eg kan iallefall kje på torsdag. då ska eg på intervju og det e den dagen me har tenkt å flytte ut av heila leiligheten.
Eg kan iallefall kje på torsdag. då ska eg på intervju og det e den dagen me har tenkt å flytte ut av heila leiligheten.
GledeSprederen Gift med forumet Septembermødre <3 12 Feb 2011 #9 fkh frøken min meg på dette så kansje jeg og kan bli med denne gangen vis bilen er frisk da.. skal inn på toyota med den i morgen..
fkh frøken min meg på dette så kansje jeg og kan bli med denne gangen vis bilen er frisk da.. skal inn på toyota med den i morgen..
FKHFrøken Glad i forumet 12 Feb 2011 #10 det hadde vært kos om du blei med da gledesprederen. [:D][:D][:D][:D] Ska han inn på kontroll bilen din eller har han vært/er han sjuke[;)]. men ut i fra det me veit nå så passe det ikkje for mor2010 på onsdagen og meg passer det ikkje for på torsdagen så kas dag e best da?
det hadde vært kos om du blei med da gledesprederen. [:D][:D][:D][:D] Ska han inn på kontroll bilen din eller har han vært/er han sjuke[;)]. men ut i fra det me veit nå så passe det ikkje for mor2010 på onsdagen og meg passer det ikkje for på torsdagen så kas dag e best da?