tuppis
Glad i forumet
jeg var hos jordmor på mandag.
å hun sendte en henvisning til ny Ul i haugesund..siden de visst nok har bedre kompetanse der.¨(en på stord)
hun sa også at de skulle vurderes om jeg skulle føde i haugesund også.
men sa egentlig ikke noe særlig hvorfor,
eneste at jeg er liten av veksa og er redd for at det i værste fall skulle endt me hastekeisersnitt, noe de IKKE gjør på stord[&:] og så må de se kordam bekkene mitt var, om eg evt måtte føde for tidlig så ikke babyen ble for stor.
hun ligger helt etter skjema så langt.
men, så har jeg hørt at i haugesund har de ikke enkeltrom,å du kan ikke ha me den babyfar på føden, tenker sove der.
han må sove på et hotell.
men jeg SKAl ha han der med meg uansett..
og vet at på stord har de dobbeltrom, hvor en familie kan bo.der er det kjempe fint og greit.
er det noen som vet om dette stemmer om haugesund?
å hun sendte en henvisning til ny Ul i haugesund..siden de visst nok har bedre kompetanse der.¨(en på stord)
hun sa også at de skulle vurderes om jeg skulle føde i haugesund også.
men sa egentlig ikke noe særlig hvorfor,
eneste at jeg er liten av veksa og er redd for at det i værste fall skulle endt me hastekeisersnitt, noe de IKKE gjør på stord[&:] og så må de se kordam bekkene mitt var, om eg evt måtte føde for tidlig så ikke babyen ble for stor.
hun ligger helt etter skjema så langt.
men, så har jeg hørt at i haugesund har de ikke enkeltrom,å du kan ikke ha me den babyfar på føden, tenker sove der.
han må sove på et hotell.
men jeg SKAl ha han der med meg uansett..
og vet at på stord har de dobbeltrom, hvor en familie kan bo.der er det kjempe fint og greit.
er det noen som vet om dette stemmer om haugesund?