Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Jeg er fra Bulgaria, men bor på Norheim/det er egentlig Karmøy kommuneKjekt å hilse på deg! Det er nummer to for oss, har en jente på 3,5 år.
Haha, ja, er litt snålt dette med grensa mellom Karmøy og HaugesundSå kjekt!Blir vel stas for storesøster å få seg en søster eller bror da
Ja stemmer, bor ganske sentralt i Haugesund, så er jo bare 10-15 min fra Norheim, tenker alltid at det hører til Haugesund, men vet jo godt at det egentlig er Karmøy.Heheh.. Får det liksom ikke helt inn i hodet at man faktisk er på Karmøy før man har passert brua..
Hehe
Haha, ja, er litt snålt dette med grensa mellom Karmøy og Haugesund
Ja, storesøster er spent, kan du tro, vi gleder oss alle sammen!
Hvor langt er du på vei? Jeg er 17+1 i dag, har oul om 2 uker. Siste gang fikk bi ikke se om det er gutt eller jente, var veldig sjenerthåper vi får se neste gang.
eg e fra Haugesund =) så er kjekt å se flere fra samme område =)
Gratulerer med lille prins! Har ingen følelse egentlig, forrige gang tenkte jeg det skulle bli gutt og vi fikk en jente så kan ikke si. Men det er det samme for meg, bare at det skal være et friskt barn.Så spennende!Har du noen følelse på hva det blir da? Noen som sier de har det, jeg hadde ikke peiling hvertfall
Jeg er 19+2, ble satt to dager tilbake på oul forrige ukeDer så vi rimelig sikkert at vi venter en gutt
![]()
Gratulerer med lille prins! Har ingen følelse egentlig, forrige gang tenkte jeg det skulle bli gutt og vi fikk en jente så kan ikke si. Men det er det samme for meg, bare at det skal være et friskt barn.
Ja, absolutt, vil vite også så hvis det er en gutt skal trenge mye nyttTakkJa det er helt sant, har jo absolutt ingenting å si, jeg håpet nå like mye på begge deler
Men syns jo det er kjekt å vite, så kan man handle litt tøy uten at det må være helt nøytralt
![]()
HeiVar plutselig litt flere herfra likevel da
Har du barn fra før, eller er du førstegangs slik som meg?![]()