Haugesund fertilitetsklinikk

har desverre ikke svar på spr ditt, men dytter opp i håp om at noen andre vet :)

Jeg ble henvist til haugesund i mai, skal på samtale 30 september. Dersom det gav noen svar. Jeg ringte å spurte så tror jeg i grunn de hadde glemt meg litt ut, men nå har jeg tid.

Takk for svar :-) vært på gu i dag,mannen skal ta ny sædanalyse på tirsdag å så fort gyn får svar på de prøvene sender ho henvisningen tilhaugesund.. :-) så på sidene at per juni var d ca 8 mnd ventetid. Så hadde vel ett lite håp om at det kanskje ikke var sååå lang tid næ da. (Etter over 2,5 år med prøving blir en ganske desperat, selv en uke virker lenge så da hørtes 8 mnd ut som det var en eeeevighet) ...

Takk for svar :) vært på gu i dag,mannen skal ta ny sædanalyse på tirsdag å så fort gyn får svar på de prøvene sender ho henvisningen tilhaugesund.. :) så på sidene at per juni var d ca 8 mnd ventetid. Så hadde vel ett lite håp om at det kanskje ikke var sååå lang tid næ da. (Etter over 2,5 år med prøving blir en ganske desperat, selv en uke virker lenge så da hørtes 8 mnd ut som det var en eeeevighet) ...

Ja 8 måneder er en eevighet, derfor vi valgte å gå privat :)

hvordan går det med dere, noen som har fått komt seg inn og startet? Mannen min skal til haugesund på torsdag og levere inn sædprøve, jeg skal ta blodprøve i morgen. Ellers er jeg spent på hvordan veien videre blir.

Back
Topp