haugalandet anyone??

skranglå

Forelsket i forumet
hei hå e der nogen fra haugalandet her inne??? elle kansje etne,vindafjord??:anyone

nice ¨å...,hei foresten:-) eg e opprinnelig fra karmøy men bur for tidå i ølen.....men håpe kansje å dra gubben me utøve te øynå haugesund igjen :-)

eg e vel rundt 8 eller 9 uker på vei...ska te legen nå på torsdag så håpe å få mer nøyaktig då:-)

E frå Karmøy eg og egentlig, men havna i haugesund pga mann og jobb :) Eg e 11 uker imårå.

ska sei...de mannfolkå greie å dra oss ut altså:-) har du ungen fra før katy???

unger meinte eg....

Hehe ja alt me jere for kjærligheten :) nei e første ungen her, spennande :) du da?

e min andre unge detta :-) ..har ei prinsessa fra før på 3 år :-) så blir nok action i huset når neste kome :-) spennende:-)

Ja det tvila eg ikkje på :) eg tenkte her ein dag at hadde eg hatt ungar fra før vett eg ikkje om eg hadde klart å tatt meg av di pga kvalme, migrene osv...:) sikkert tøft.

d e rart ka du greie når en må.....men når eg har levert hu i bhg og kome hjem igjen er det som eg har løpt maraton..heile utkjørte og må planta meg ned i sofaen te eg ska henta hu igjen på ettermiddagen...så e d på an igjen nogen timar åsså e d å finna sofaen igjen når hu er lagt for kvelden.... :-)¨å sånn går no dagane... :-) slite du o me kvalme altså...eg o..kome akkurat fra legen eg nå ..e blitt sykemeldt framover nå....

Back
Topp