Hatt verdens beste salat til middag i dag!

*Perlemor*

Gift med forumet
Var så godt! Lagde en super posjon, så er masse igjen, både til kveldsmat og frokost i morgen!! Gleder meg alt [:D]

Isbergsalat, riccola salat og litt sånn rød (husker ikke hva den heter plutselig), tomat, mais, paprika, agurk, grove pastaskruer, cherry tomater, salatbønner, litt fetaost og kokt skinke. Og hvitløksdressing til [:D]

ORIGINAL: Linnie80

Nam, nam, nam!![:D]
Salat er godt i sommervarmen. Lagde i går : fetaost, cherrytomater, mais, kinakål, masse kyllingbiter, agurk, og thousand island dressing på toppen![:D]

mmm kanskje jeg skal ta litt kylling til i morgen! namnam!

ORIGINAL: Mersa

Isbergsalat, riccola salat og litt sånn rød (husker ikke hva den heter plutselig), tomat, mais, paprika, agurk, grove pastaskruer, cherry tomater, salatbønner, litt fetaost og kokt skinke. Og hvitløksdressing til [:D]

Hørtes virkelig helt syyyykt godt ut.
Skriv ned i kokeboka;)

Elske å lage dressinger,det e såå gøy;)

ORIGINAL: Mersa

mmmmmmm[:D][:D][:D][:D]

Åij d hørtes godt ut! [:D]

ORIGINAL: Linnie80

Nam, nam, nam!![:D]
Salat er godt i sommervarmen. Lagde i går : fetaost, cherrytomater, mais, kinakål, masse kyllingbiter, agurk, og thousand island dressing på toppen![:D]

vil ha salt jeg nå,hehe

Back
Topp