Hatt en pause herfra

siwro

Gift med forumet
Heia..
vært borte i noe over ei uke, sp jeg har hatt meg en pause herfra[;)] er det noe nytt da jenter? skjedd noe siste uka? det var sååååå mye å lese igjennom så det har jeg ikke gjort, tenkte å spørre istedet, siden det var så mange innlegg.
Lite nytt her, venter fortsatt på mens for å begynne med pergo og menopur, har hatt 1 dag for ei uka siden noe rosa på papiret( noe jg ikke har hatt før) så var det bare litt den dagen, tenkte at nå kommer mens, men neida, har det likt i dag..rare greier dette....skjønner ikke bæra..[;)]

Tja en kan vel alltids håpe..er med ett stort håp, men jeg kan liksom ikke tro det om så..men kanskje siden vi ikke har tenkt noe på det, elr har gått å ventet på mens slik at jeg får kommet i gang eneste.. Hadde dette med rosa for noen dager siden, var sååå sikkert at nå kom mens, men neida....så gikk det noen dager til, så i går igjen var det noe mer farge enn rosa, enda sikrere på mensen skulle komme når jeg sto opp, men neida null farge i det hele tatt, rare greier detta....skal ikke være lett å forstå seg på denne kroppen altså..

ORIGINAL: AH84

kan du ha klart d selv da? At d er en festeblødning?[8D][;)]

Mhm håper det, har bare lyst å komme i gang jeg jah..

ORIGINAL: Ivara

Velkommen tilbake [:)] Ikke noe nytt fra denne kanten ihvertfall.

Dette med rosa utflod kan være så mangt, f.eks. såre slimhinner. Håper TR kommer snart slik at du får begynt med behandlingen.

Back
Topp