hatt en jævlig tøff uke

eksosrypa

Glad i forumet
formen min er grei, men skal til legen i dag, både sambo og jeg. Få meg 100 % sykemelding, ikke vært på jobb denne uka verken han eller jeg. Men snuppa er i barnehagen og koser seg og har normale dager..

Egentlig skulle sambo dra på jobbtur i helgen, men pga scoriasiss artritten er blitt verre, hadde han endelig bestemt seg for å begynne behandling. Men forrige revmatolog vil bare gi han cellegift, og det vil ikke sambo. Så han har byttet til Diakonhjemmet i stedet. Han var inne på blodrpøver der fredag, ble ringt opp etter 45 min og bedt om å komme til akutten på mandag morgen. Han har altfor høye blodplater og kaliumverdier i kroppen, veldig høyt blodtrykk. I går var vi på sykehuset igjen, de sjekker alt fra blodkreft til what ever.. De tok to bemargsprøver, det jævligste jeg har vært med på hele mitt liv. Jeg er i sjokk. Kun lokalbedøvelse. Får svar 23 sept. Snakket en del om han har kreft og, sånt, får bare ta det som det kommer. Bare vondt i sjela mi og synes at livet er tøft. Men glad jeg har ei aktiv tulle i magen, dette skal gå bra.

Skal på omnvisning på Riksen 23 også etter svar på prøvene, så her går det meste paralellt. Uansett må noe gjøres for å få gubben frisk, er ike klar for å miste han enda nei.

Ja ja det er livet mitt for tida.

[:(] [:D]

huff, vet ikke helt hva jeg skal si jeg, må jo være helt grusomt å ikke vite[:(] men ønsker god bedring og masse lykke til, og håper dere får gode nyheter den 23.sept[:D] trøsteklem[:)]

ORIGINAL: eksosrypa

formen min er grei, men skal til legen i dag, både sambo og jeg. Få meg 100 % sykemelding, ikke vært på jobb denne uka verken han eller jeg. Men snuppa er i barnehagen og koser seg og har normale dager..

Egentlig skulle sambo dra på jobbtur i helgen, men pga scoriasiss artritten er blitt verre, hadde han endelig bestemt seg for å begynne behandling. Men forrige revmatolog vil bare gi han cellegift, og det vil ikke sambo. Så han har byttet til Diakonhjemmet i stedet. Han var inne på blodrpøver der fredag, ble ringt opp etter 45 min og bedt om å komme til akutten på mandag morgen. Han har altfor høye blodplater og kaliumverdier i kroppen, veldig høyt blodtrykk. I går var vi på sykehuset igjen, de sjekker alt fra blodkreft til what ever.. De tok to bemargsprøver, det jævligste jeg har vært med på hele mitt liv. Jeg er i sjokk. Kun lokalbedøvelse. Får svar 23 sept. Snakket en del om han har kreft og, sånt, får bare ta det som det kommer. Bare vondt i sjela mi og synes at livet er tøft. Men glad jeg har ei aktiv tulle i magen, dette skal gå bra.

Skal på omnvisning på Riksen 23 også etter svar på prøvene, så her går det meste paralellt. Uansett må noe gjøres for å få gubben frisk, er ike klar for å miste han enda nei.

Ja ja det er livet mitt for tida.

[:(] [:D]

OISANN... eh og jeg som satt og sutra over mine dager... Klaps på lanken til meg,det eneste jeg kan klage er at alle vinter klærne mine har blitt borte i flyttingen og at Emily sover dårlig om natten.. Håper alt ordner seg for dere. Virkelig. Også håper jeg at du klarer og holde oss oppdatert på hvordan det går med dere[:D] 
MANGE TRØSTE KLEMMER fra Emily og meg.

ORIGINAL: wimza

huff, vet ikke helt hva jeg skal si jeg, må jo være helt grusomt å ikke vite[:(] men ønsker god bedring og masse lykke til, og håper dere får gode nyheter den 23.sept[:D] trøsteklem[:)]

sign[:)]

.

Sender deg masse masse trøsteklemmer fra meg. Håper virkelig det beste for dere, trist å høre at dere har så utrolig tøffe tider.
Lykke lykke til.

uffda, det hørtes utrolig tøft og vanskelig ut! Håper dere for gode svar snart, og at dette går veldig bra! Godt at du klarer å glede deg over den lille i magen og storesøster, selv om alt annet er tungt.... Godt du får deg sykemelding også!

*GOD KLEMMMM*

Åh kjære deg!!

Det får da være måte på hva man må takle[:(][:(][:(]

Som noen skrev over her, så satt også jeg og sturet over mine bagateller av noen problemer.. Får satt ting litt i perspektiv.

Håper inderlig det går bra, og at 23. september ikke blir en vond dag.

Stor klem <3

ORIGINAL: tuppamaara

Å nei!! Så utrolig vondt! Og det verste er vel å gå å ikke vite.... *trøstepå* Håper det ikke er så alvorlig, og at samberen din blir i bedre form snart.

Stooor klem!

sign

Å nei dette var sjedelig å lese, men jeg håper at det ikke er så ille og at alt ordner seg til slutt og at det ikke er kreft, eller iallefall noe som de takler og han blir frisk igjen, han skal jo bli 2 barns pappa jo.

Prøv å ta vare på deg selv oppi alt dette her, tiden går og snart er det din tu å stikk innom sykehuset, håper du har fått gode nyheter innen da.

Stor klem fra meg til deg snuppa, jeg er klar som sladrevenn her inne for deg. Regner med at jeg skal bare sladre her inne fra deg.

Men du har nok å tenke på nå, klem klem.....

Signerer! Sender mange gode tanker og en stooor klem[:)]

hei het igjen folkens, dagene går, men jeg er så sliten, vondt å gå, men det går greit.. Venter på svar den 23 sept., ellers går nu dagene, glad jeg er sykemeldt.. Prøver å sove en del før jeg henter snuppa i barnehagen.... happy kveld [:D]

Enda godt du er sykemeldt når du har så mye å tenke på..

Hva skjer i kveld? ;)

Oi da, det var mye!!! Sender deg masse klemmer og håper dere får gode svar den 23!

ORIGINAL: MissMari

Oi da, det var mye!!! Sender deg masse klemmer og håper dere får gode svar den 23!

takk og takk, herregud så stor Carmen er blitt, skjønn altså[:)][:)]

Føler også at Mathilda er blitt ei så stor jente nå [:)]

Back
Topp