Hatt en fin søndag/helg??

Jea_3

Flørter med forumet
Hva har dere gjort på i helgen da?? Vi hadde en skikkelig handletur i går på div møbelforetninger. Har handlet en god del småting, større møbler som hyller og kommoder, og masse rullegardiner. I dag har vi vært på plantasjen og kjøpt masse vi ikke trenger, men det er jo alltid koselig med nye blomster ;-) Når kvelden kommer har jeg store planer om at jeg og mannen skal skru sammen litt møbler slik at jeg får orden på det kommende barnerommet. Vet det er tidlig enda, og den lille skal dele rom med oss i minst 6 mnd, men siden vi har bygget nytt hus har rommet blitt brukt som bod. Må organisere litt, og mannen er bare hjemme en måned til før han reiser bort på jobb til begynnelsen av nov, Så da er det godt å starte tidlig!! Gleder meg til å komme i gang. Få orden, og også se gjennom gammelt barnetøy. Tror det meste kan brukes, men sist var det mai baby, så litt nytt og varmt må nok til etterhvert. Flere som har begynt å ordne å styre litt allerede?? Håper dere alle har hatt en god helg!!!

høres ut som en skikkelig aktiv helg på dere:)

Jeg har vært i Oslo fra fredag til lørdag (sommerfest med jobben). Det var kjempe kjekt!! Det ble noen avsløringer på fredagen ja..

Lørdagen var jeg totalt utslitt så rett etter min kjære hentet meg på flyplassen dro jeg rett hjem og sov i et par timer.. Resten av lørdagen ble benyttet på sofaen!

I dag har min kjære lillebror bursdag, så vi har vært på koselig besøk:) 

Vi har vært nede med et lass i det nye huset.
Ellers er formen min så dårlig at jeg orker lite.
Kjenner jeg skulle ønske jeg bare kunne lagt meg og sovet en uke, men har ikke ro i kroppen til å ligge i ro. =( *syt syt*
venter bare på at klokka kan bli mye nok så jeg kan legge meg

Har forsøkt å slappe av litt, men er ganske sliten etter to familiebursdager på rad. Selvom det er hyggelig blir jeg veldig sliten for formen er ikke på topp. Sliter litt med god søvn og føler meg aldri uthvilt :-(

Her har vi hatt full helg med handletur og bursdag for min lillesøster i går. Og i dag litt hygge med familien før Andrea Bocelli konsert i dag. Så en veldig koselig helg her :)

Slappet veldig av idag! :D Hatt en uke med overload av energi, så helgene er daffe! hehe =) 

Kost med barna mine <3 :) 

Har ladet opp til en ny uke med mye energi.. Har ikke hatt det som dette i de 2 andre svangerskapene.. Jeg må pusse opp noe hele tiden! :P 

gøy gøy med shopping da :)

jeg kribler i fingrene til å begynne med barnerommet ja! :) driver å planlegger farge :) men i løpet av sommeren har jeg nok begynt litt jeg også! skal pusse opp stua og garderoberommet også :) og organisere litt andre smårom.. har ikke kommet heilt iorden her ennå, selv om vi har bodd her over et år :P så blir en shoppetur på IKEA innen slutten av Juli.. jeg vil egentlig gjøre ALT nå, men gubben er ikke like interessert som meg :P så han drøøyer det! :(

i helga har jeg jobba i fjøset. alle grisene må ha sitt daglige stell og kos :) strømmen var vekk over 6 timer på lørsdag morgon, så da hadde ikke formaskinen gitt de mat siden kvelden før.. så 1200 sultne ungdoms/mamma griser måtte manuell fores ;)
hekla søt bamse til min venninnens baby. skal på besøk i dag :)
eller slappa av på soffan med gubben og katten :)

Back
Topp