Hatt en fin morsdag?

Papillon

Elsker forumet
I dag har jeg vært så heldig å få sove lenge og fikk frokosten servert med nybakte scones, knekkebrød og hjerteformet speilegg når jeg sto opp. Snøleik med ungene, sjokoladefondant-hjerter til lunsj, et langt bad, og kaffe/vaffelbesøk av mamma m/sambo har også stått på planen. Mannen i huset har virkelig stått på (fra like før klokka seks, da ungene ville stå opp) og jeg setter utrolig stor pris på å ha fått en sånn herlig dag. Ekstra glad er jeg for at han heller gjør noe praktisk, enn å kjøpe en dyr gave. Flere som har hatt en spesielt fin dag i dag?

var hos min egen mor, leget middag og kake til henne :) mine gutter hadde vist glemt at det er morsdag, og gubben er ikke hjemme 
men vi pleier uansett ikke feire den noe særlig, kanskje bake kake, lage en god dessert el. synes det er litt tull å kjøpe gaver til hverandre, for guttene forstår ikke hva denne dagen er. er sikkert koselig vis de lager noe til meg når de blir eldre :)

Hadde en fin dag ja :) lå en konfolutt med et kort på på plassen min da vi skulle spise frokost :)

Jeg hadde også en fin dag. På lørdag fikk jeg to flotte buketter med tulipaner og ei nydelig rose. (De var ikke helt sikre på oppbevaring fram til søndag, så jeg fikk dem en dag før.)

På søndag fikk jeg sove lenge. Det var ikke akkurat planlagt, for det var bare flaks at begge barna sov lenge den morgenen, men det var herlig uansett.

Og jaggu meg hadde de klart å holde hemmelig ei pakke til som jeg fikk. Et par ullsokker. Høres kanskje litt kjedelig ut, men jeg har så mange utslitte med hull i, så jeg syntes det var en herlig og omtenksom gave.

Ellers var det en dag med fint vær og lite stress, så det var en søndag og en morsdag til å bli glad av.

Back
Topp