Hatt en fin dag dere da? :-)

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Ja eg kan jo begynne eg :-) dagen starta bra fikk sove litt lengre da mannen hadde fri :-D og så var det en tur å ordne garn, sytråd og stoff til en kjole eg lager til jenta mi :-)
Så var det timen hos tannlegen da... :-/ den timen har eg utsatt 3 ganger...visomstanna skulle ut! det 'passa' aldri å ha vondt :-p meeeen da eg kom inn 2 min før tida (i sjokk :-P ) så hadde de snakka litt og så hadde de funnet ut at den tanna ikke kunne trekkes fordi det ikke var bra da eg var gravid.. dette visste de jo sa eg var der 6 uker på vei.. jaja da får vi ta den neste år dah.. så ble imidlertidig fylling :-D resten av dagen har vi alle 4 ( mann, jenta, meg og pus) leika ute i vinden og så slappa av inne.. kjekk dag :-) nå hekling mens jenta ser på "zou zebra" på barnetv :-)

Dere da? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra du har hatt en fin dag :) Og du er forresten ikke alene om å utsette tannlege time. Rart det der at det aaaldri passer å dra dit :p

Jeg har hatt en fin dag. Er endelig kommet til uke 12 i svangerskapet. Våknet litt før 12 av at samboeren vasket og ryddet kjøleskapet :D så var det nystekt brød til frokost. Kjære dro på jobb litt før 3, og siden da har jeg vært på butikken, satt på en maskin med klær og venter på at middagen skal bli ferdig :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Deilig med sånne dager:)
Jeg har Vært på jobb og ryddet lageret. Deilig å få det gjort før salgsstart neste uke;)
Kiddo hadde med seg bestekompisen hjem fra bhg, så her har det Vært full fart i hele ettermiddag:D nå er kroppen sliten så da ser vi på barnetv; )

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Åh gud de visdomstennene gruer jeg meg til å ta også, de sitter visst godt, usj :P.
Vært hos legen og mot alle odds ville han prøve å finne hjertelyden, men advarte om at det var altfor tidlig og jeg måtte
love å ikke bli bekymret om vi ikke hørte noe. Det tok ikke lange tida før vi hørte de sterke, høye hjerteslag:Heartred:love7 154 slag i minuttet. Legen bare lo da jeg spurte hvilket kjønn det måtte tilsi:laughing002. Hadde det ikke vært for at jeg har eksamen i morgen og jeg må sitte og lese lovbøker, hadde dagen vært perfekt, men man kan ikke få i både pose og sekk :).

Her var jeg oppe kl 6. Minstemann ville ikke sove mer.
Fikk ungene i barnehagen før kl 8 i dag. Litt tidlig siden jeg måtte være på jobb kl 9. Greies å få stelle seg alene før man skal på jobb synes jeg :P
Ellers var jeg på jobb fra 9-16. Henta ungene i barnehagen, hjem å skifte for så å dra i bursdag til gudmoren til ungene.
Nå venter bare senga for kjenner jeg er sliiiten etter denne dagen :P

Så bra du har hatt en fin dag :) Og du er forresten ikke alene om å utsette tannlege time. Rart det der at det aaaldri passer å dra dit :p

Jeg har hatt en fin dag. Er endelig kommet til uke 12 i svangerskapet. Våknet litt før 12 av at samboeren vasket og ryddet kjøleskapet :D så var det nystekt brød til frokost. Kjære dro på jobb litt før 3, og siden da har jeg vært på butikken, satt på en maskin med klær og venter på at middagen skal bli ferdig :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Gratulerer med 12uker :-) deilig følelse det ;-)
Åh tenk å sove sååå lenge da! Her våkna eg kanon tissatrengt halv 8, og da stod eg opp.. men e leenge et iforhold til halv 6 med jenta :-P
Høres iallfall ut som du hadde en fin dag du og :-) mmm nystekt brød ja! Trur eg må be mannen bake brød i dag ;-)

Deilig med sånne dager:)
Jeg har Vært på jobb og ryddet lageret. Deilig å få det gjort før salgsstart neste uke;)
Kiddo hadde med seg bestekompisen hjem fra bhg, så her har det Vært full fart i hele ettermiddag:D nå er kroppen sliten så da ser vi på barnetv; )

Salg ja høres spennende ut :-) hva jobber du med? :-)
Åh sikkert kjempe kjekt med besøk heim :-) men ja kan tenke meg det er full rulle da ja! :-D barnetv er veldig kjekl merker eg, er først nå ho er interessert i det :-P

Her var jeg oppe kl 6. Minstemann ville ikke sove mer.
Fikk ungene i barnehagen før kl 8 i dag. Litt tidlig siden jeg måtte være på jobb kl 9. Greies å få stelle seg alene før man skal på jobb synes jeg :P
Ellers var jeg på jobb fra 9-16. Henta ungene i barnehagen, hjem å skifte for så å dra i bursdag til gudmoren til ungene.
Nå venter bare senga for kjenner jeg er sliiiten etter denne dagen :P
Oj for en dag! :-) Ja skikkelig stress dag det der da :-D kjekt med bursdagen da men kan tenke meg det var digg å slenge beina på bordet ;-) må jo bli sliten å stå så tidlig opp! Her får eg i det minste sove på første luren når vi må opp mellom halv 6-6. Men den hverdagen du beskriver kjem vel til oss og en dag ;-)

Åh gud de visdomstennene gruer jeg meg til å ta også, de sitter visst godt, usj :P.
Vært hos legen og mot alle odds ville han prøve å finne hjertelyden, men advarte om at det var altfor tidlig og jeg måtte
love å ikke bli bekymret om vi ikke hørte noe. Det tok ikke lange tida før vi hørte de sterke, høye hjerteslag:Heartred:love7 154 slag i minuttet. Legen bare lo da jeg spurte hvilket kjønn det måtte tilsi:laughing002. Hadde det ikke vært for at jeg har eksamen i morgen og jeg må sitte og lese lovbøker, hadde dagen vært perfekt, men man kan ikke få i både pose og sekk :).
Åh så kjekt å høre hjertelyd :-) veldig gøy han fant den da, sa ville nok lille mini ag du skulle få vøre ;-) hehe jordmora mi og bare lo og sa at det med hjerteslag ikke kunne tolkes som gutt eller jenta da det var like normalt med 120-180? på begge :-P men gøy å spekulere litt da ;-)
Lykke til med eksamen i dag da :-) bra det gikk fint hos legen..Ellers så hadde kanskje noen av tankene gått dit ;-)

Salg ja høres spennende ut :-) hva jobber du med? :-)
Åh sikkert kjempe kjekt med besøk heim :-) men ja kan tenke meg det er full rulle da ja! :-D barnetv er veldig kjekl merker eg, er først nå ho er interessert i det :-P

Jobber som distriktssjef i skobransjen og er i tillegg er jeg butikksjef i en butikk. Trives veldig bra med det selv det et mye jobb;)

Jobber som distriktssjef i skobransjen og er i tillegg er jeg butikksjef i en butikk. Trives veldig bra med det selv det et mye jobb;)

Høres spennende ut da :-)

Back
Topp