Hatt en fantastisk helg....(litt lang)

~tyren~

Elsker forumet
Denne helgen har hvert så bra!![:)]På fredag skulle jeg på julebord med jobben,møtte opp kl 16.00 til sminkør!Da skulle alle sammen sminkes!!Satt der å koste oss med champanje!Dro på hotellet å spiste god mat å god drikke!!Der ble det skikkelig liv utover natta!![:D]Kl begynte å nerme seg 03.00 men var ikke klar for å hjem enda!![:D]Så jeg ble med på narspiel med gammle fest kompiser!!Kjempe morsomt!Kom hjem kl 05.30 på mårran!!På lørdag var vi på 1års dag til mine tantebarn!!Og på kvelden var vi invitert på rakfisklag til naboen,der ble også et morsom lag,var iseng kl 03.30!Så avsluttet vi helga med juletrefest i barnehagen til min sønn!! [:)]

Måtte bare fortelle dere dette!!Så gøy med en god gammedags fest en gang iblandt![:)][:)][:)]

Å hjelpes meg! Hadde vært helt utslitt etter fredagen jeg da [:)] Men det hørtes jo ut som om du har hatt en kjempe morsom helg [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

Å hjelpes meg! Hadde vært helt utslitt etter fredagen jeg da [:)] Men det hørtes jo ut som om du har hatt en kjempe morsom helg [:D]

hihi  - samme her - var jo på julebord selv på fredag ,jeg - og det var SLIIIITSOMT![8D]

Sikkert bare jeg som begynner å bli gammel [8D]

Så deilig [:)]
Og vel fortjent!!

ORIGINAL: Trin

Så deilig [:)]
Og vel fortjent!!

Hørtes jo virkelig kjekt ut!

Skal si du virkelig har fått kjørt deg i helga [:D] Hørtes gøy ut da!

Back
Topp