Hatt bittelitt brun/rosa utflod?

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg hadde det da jeg var på do i sta, ringte føden og hun sa at jeg bare måtte ta det med ro og ringe hvis det ble mere??? Flere som har hatt det? Har ingen smerter jeg.

Neeeeeeeeei!!! Vil ikke at den skal ut enda....

den holder seg nok inne en stund til![:D]
knip igjen jente!![;)]

Ja, jeg vil ikke at den skal ut enda. Men... kan de sjekke på føden om det er slimproppen eller ikke?

Vært godt å vært der å få sjekket at proppen er der og at det ikke er noen åpning. Hun sa jeg bare måtte ringe igjen, de var der for meg 24 timer i døgnet. Var koselig hun da [:D]

Ja, det er sant!! Føler at man "maser" da, men det gjørman jo ikke. Hva sjekker de da? Ser inni om det har begynt å åpne seg?

Fikk du dra hjem etterpå da?

Tok det lang tid før han ble født da? Det var litt i trusa og litt i papiret, men ikke mye nei. Det var ikke en klump med blod osv...

Å ja....såpass. Skal ringe etter at samboer har dusjet seg så drar vi en tur for å få sjekket det. tar bare 10 minutter i bil og da får jeg sikkert sove godt i natt!! [:D]

Skal komme innom forumet etter at vi har vært der! [;)]

OPPDATERING!:

Jeg ringte føden igjen og hun sa at det eneste de kom til å gjøre var å lytte på fosterlyden, men ettersom at jeg kjenner masse liv så er det ikke så mye vits egentlig! De kom ikke til å inn for å se om evt åpning pga av at det kunne fremprovosere rier! Jaja jeg får roe meg ned med dette, men hun sa at jeg bare måtte ringe dem igjen dersom det skulle være noe. Det var godt å høre da....

Jo takk for det, men det er ikke noe gøy akkurat der og da nei. Var ingen vits i å sjekke om eventuell åpning fordi da skulle jeg ha hatt rier. Jeg har kanskje ikke slappet av nok i dag. Jeg har vasket, støvsuget og ryddet!! fra og med nå er det avslapping! Ei venninne av meg har blødd masse under sv.skapet. Nå sparker det masse her, hehe. Vil vel gi meg beskjed om at alt er bra der inne i magen. Jeg er litt roligere nå ja [:D] Vil unngå at de ser oppi musa også, ihvertfall hvis det da kan sette igang fødselen....

Ja, jeg skal ta det mere med ro [:D] Det er så fristende å gjøre sånne ting når jeg føler meg så i bra form. Så godt å ha forumet her, og godt at man bare kan ringe føden også [:D] Rier har jeg jo ikke. Bare litt kynnere som jeg har hatt før også.....det går nok bra. Trøster meg med at det er ca 95-98 % sjanse for at babyen overlever dersom den blir født nå, men jeg vil ha den i  magen ihvertfall i 3-4 uker til [:D]

Snakket nettopp med venninne min, hun har blødd så mye at hun måtte gå med bind. Har blødd flere ganger. Jeg tror ikke det var noen slimpropp som gikk ihvertfall, for det var bare litt. Vi får håpe på det. [:D]

Hei hsm [:D]

Det går bra med meg ja. Så det samme skjedde med deg også....? Snodige greier. Tror det har noe med modning å gjøre jeg....kjenner jo at det skjer ting "inni der". Har lest her på forumet at flere kjenner "stikk / ilninger" inni skjeden....Jeg tenker ikke så mye på det akkurat nå, men sjekker dopapiret hver gang jeg er på do ja.... Har ikke noe vondt. I går så var jeg en propell, jeg var både høyt og lavt. I dag har jeg slappet av, men kjeder meg.......det er så lite å finne på. Satt litt ute på verandaen i dag, men det ble såååå varmt!

Var det mye brun utflod til deg da? Det var ikke mye hos meg, litt i trusa og bittelitt på papiret, men NOK til at jeg ble redd. Jeg vil ikke føde før ihvertfall uke 37...går heller noen dager over enn å føde før uke 37.

Går det bra med deg da?

ok hsm [:D] Det er sikkert modningen som er igang, Mye modning er jo bra, kanskje fødselen ikke blir så altfor hard [;)] 

Back
Topp