Haterne

Ser ikke på det. Har heller ikke hørt om det. Og ikke syns jeg det er mye mobbing her inne. Hvis vi kun skal diskutere dagens middag og julegaver blir det veldig kjedelig her inne.

Har ikke sett mobbing her inne. Det er stor forskjell på mobbing og det å ytre ulike, og til tider sterke meninger..

jeg har selv fått meget stygge meldinger her inne av faste brukere, pga av kommentarer i diskusjoner. og vet en del andre damer som ikke tørr skrive noe her pga av mobbingn, det er en del brukere som går igjen som de værste.
Da ville jeg ha rapportert dem. Aldri opplevd det selv, selv om jeg har gått mot strømmen av og til. Av og til litt usaklige motargument, men aldri hets!

ser dere på det?
hva tenker dere så langt?

har sett mange stygge angrep på personer her inne, at ma ikke kan ha egne meninger om div tema osv.
her er nettmobbing, og det er veldig dumt når bv kan være slik en god ressurs.

Nettmobbing her inne??? Da må du melde fra til meg eller de andre moderatorene, for det tillater vi IKKE!!!

jeg har selv fått meget stygge meldinger her inne av faste brukere, pga av kommentarer i diskusjoner. og vet en del andre damer som ikke tørr skrive noe her pga av mobbingn, det er en del brukere som går igjen som de værste.

Har jeg aldri opplevd på mine mange år her inne, og jeg går ofte mot strømmen. Vet det skjedde mer før, men ikke på mange år nå.

Da må du rapportere inn de pmene. Og innleggene. Trykk på "rapporter" knappen

Jeg syns absolutt ikke at det er så ille her.

Syns det heller er slik at folk er litt "påtatt" hårsåre og tar alt i verste mening, sikkert ofte for å provosere til mer diskusjon. Noen lever jo av sånt. :P Og noen tåler ikke at folk har egne meninger og skal trekke diskusjonen langt.

Men jeg ser ikke nettmobbing eller hat her inne.

Aldri sett nettmobbing her, det går nok en kule varmt enkelte diskusjoner men mobling har jeg ikke vært borti

Ser ikke på det.

Men vil si at jeg sjeldent opplever mobbing her inne. Det tilhører sjeldenheten. Jeg har hatt mange hete diskusjoner med andre brukere her inne, men aldri opplevd å få stygge private meldinger eller regelrett blitt mobbet på noen måte.

At man kan være litt småfrekk mot hverandre er noen man får tåle når begge er like gode. Jeg ser ikke på det som mobbing.

Hvis du blir mobbet her inne så foreslår jeg at du tar det opp med admin sånn at du får ordnet opp i det.

Syns det heller er slik at folk er litt "påtatt" hårsåre og tar alt i verste mening, sikkert ofte for å provosere til mer diskusjon. Noen lever jo av sånt. :P Og noen tåler ikke at folk har egne meninger og skal trekke diskusjonen langt.

Signerer!!!!!

Jeg har aldri vært borte i det vertfsll. Men alt blir tolka feil på nett da...

Syns det heller er slik at folk er litt "påtatt" hårsåre og tar alt i verste mening, sikkert ofte for å provosere til mer diskusjon. Noen lever jo av sånt. :p Og noen tåler ikke at folk har egne meninger og skal trekke diskusjonen langt.

Enig med deg!

ikkje mye bråk her ift da eg va her for 6 år siden..hu-hei det ble lange fredagstråder med personangrep :-P

Var rene Texas her inne for 5-6 år siden ja :P kan ikke sammenligne med hvordan det er nå, er jo stille å rolig her nå :)

Back
Topp