HATER SUNSILK

*Xc1t3*

Glad i forumet
Fy faen for en shampoo da, klødde meg gal i hodebunnen, klarte ikke og skjønne hvorfor, og nå når jeg dusjet så begynte det igjen, og hodebunne min er KNALL RØD og flasser[&o][&o][&o][&o] skal rett ned nå og kjøpe ny shampoo og balsam, og ikke minst en hårkur, omg! saksøke dem skal jeg[:@]

hm, de kan jo ikke hjelpe for at du ikke tålte den.. jeg tåler den ![8D]
få deg frisørshampoo, mye bedre.. mindre sjans for at du reagerer![;)]

ORIGINAL: Heijdii

Sign denne [:)]

jeg reagerer ikke på sunsilk, men balsamen fungerer rett og slett ikke..

ORIGINAL: *Xc1t3*

Fy faen for en shampoo da, klødde meg gal i hodebunnen, klarte ikke og skjønne hvorfor, og nå når jeg dusjet så begynte det igjen, og hodebunne min er KNALL RØD og flasser[&o][&o][&o][&o] skal rett ned nå og kjøpe ny shampoo og balsam, og ikke minst en hårkur, omg! saksøke dem skal jeg[:@]

Har det AKKURAT som deg med den shampooen...dritt merke...

høres kansje litt teit ut, men godt og høre at det ikke er bare min hodebunn som reagere, har brukt maaange forskjellige typer, men har aldri reagert før[>:]  glemte seff og kjøpe ny idag, så får ta det imorgen[:)] hvilken frisørshampoo er best?

ORIGINAL: Heijdii

Sign[;)]

Hadde det samme problemet som deg.. Kjøpte så Neutral shampo og balsam på apoteket.. Klør ikke lengre i hodebunnen[:D]

ORIGINAL: *Xc1t3*

NÅ SKJØNNER JEG HVORFOR JEG KLØØØR IHJEL I HODET MITT !!!!

Er vel ikke så rart..
Og saksøking er vel en litt teit påstand, når man er så glup og bruker butikkshampoo [:-]

Back
Topp