hater spiralen! Grr!

luana

Forelsket i forumet
nesten så jeg vil ta sjangsen på å bli gravid igjen bare for å få tatt den ut!
Har mensen smerter annenhver dag og mensen i tre uker i slengen...er så utrolig lei...

Uffda. Men skal det ikke avta med tiden? Jeg har vert inne på tanken om å sette inn det, men nå ble jeg sikker på at jeg ikke gjør det. Men har jo hørt at det kan være slik i starten.

jeg har hatt min sia oktober og er ikke fornøyd...

*

Har vurdert spiral- men no har eg ikkje lyst på lenger[;)]

*

Å herregud... Da hadde jeg nappa den ut ved første anledning [&:][&:]

ORIGINAL: BølleBella

Å herregud... Da hadde jeg nappa den ut ved første anledning [&:][&:]

Kobberspiral?
Jeg måtte ta ut min fordi den hadde sklidd ut og lå skjevt noe som gjorde at jeg hadde ekstreme menssmerter og blødde konstant [:'(] Så nå går jeg på cerazette, og har blødd i 2 mnd.... Så har vel mer eller mindre blødd siden fødselen, med en uke fri her og der. Jippi.... Må si at jeg aldri har brukt så bra prevensjon før da, siden vi ikke har sex [8D]

ORIGINAL: Babymomy

Du sier ikke om du har hormon eller kobbar spiral?

her har jeg hormonspiralen og er veldig fornøyd....fikk jo menssmerter første 2ukene, så har hatt det engang i blandt plus spotting, men ingen ordnlig mens. Snakket med jordmor og hun sa første 6mnd er normalt at man blør uregelmessig og har menssmerter innimellom......

Nå har jeg ikke spotta på noen uker faktisk og lite menssmerter........har hatt den i 3mnd :)

er det forskjell på de to bivirknings messig?? for når jeg leste hva de som hadde skrevet tidligere her så tenkte jeg at aldri skal ha spiral (har gått å grubla på det en stund, men ikke fått ut fingern til å gjøre det, heldigvis nå!)

Er jo et fåtall som ikke tåler spiral, men er oftere man blør mer på kobbarspiralen...........man må nok bare prøve å se

Back
Topp