Hater smaksløkene mine i dag :P

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Vet ikke om jeg skal le eller gråte i dag, men favorittsjokoladen min smaker overhode ikke godt :(
Måtte spørre gubben om det var noe rart med sjokoladen, men det var det jo ikke.. :(
Får vel bare se det positive i det da.. Blir vel mindre sjokolade på meg fremmover :p

Er ikke så mange som vet jeg er gravid, så da får dere høre det i stede :p
 
Hehe, du er nå heldig som ikke liker sjokolade i svangerskapet nå da!! En av mine store svakheter som gravid :rolleyes:
Smaksløkene er av og til heeelt på bærtur =) Med jentungen hadde eg dilla på munnskyllevann o_O Skyllet sikkert munnen rundt 10 ganger daglig...hehehe
 
Med min jente ( nr 1 ) Hadde jeg dilla på appelsinjuce og med gutten min var det isbiter :p
Hadde ikke noe jeg ikke likte de gangene.
 
Oooh, isbiter hadde jeg og dilla på med gutten ;) Tygde flere glass med isbiter hver dag :D
 
Jeg elsker vanligvis ridder-ost, men nå smaker det ikke godt lenger. Veldig frustrerende, men får trøste meg med at det er jo ikke så sunt heller :p
 
Jeg elsker vanligvis ridder-ost, men nå smaker det ikke godt lenger. Veldig frustrerende, men får trøste meg med at det er jo ikke så sunt heller :p
Hehe.. ja det er vel det som er trøsten med sjokoladen også :p
 
Heldig du da som ikke har vansker med å kutte ned på sjokoladen :p Her er det et stort problem :oops:
 
Heldig du da som ikke har vansker med å kutte ned på sjokoladen :p Her er det et stort problem :oops:
Ikke så stort problem når det ikke smaker godt :p Men vil jo ha da :p
 
Vet ikke om jeg skal le eller gråte i dag, men favorittsjokoladen min smaker overhode ikke godt :(
Måtte spørre gubben om det var noe rart med sjokoladen, men det var det jo ikke.. :(
Får vel bare se det positive i det da.. Blir vel mindre sjokolade på meg fremmover :p

Er ikke så mange som vet jeg er gravid, så da får dere høre det i stede :p

Hehehe. Det der skjedde med meg sist og. Søstaker generelt smaker ikke. Men tørket frukt og frukt og grønt er himmelsk.
 
Hehehe. Det der skjedde med meg sist og. Søstaker generelt smaker ikke. Men tørket frukt og frukt og grønt er himmelsk.
Kanskje man må prøve det :)
 
Kanskje man må prøve det :)
oooh. Jeg pleier å kutte opp gulrøtter, agurk og selleri og så har jeg dipp av olivenolje (den må være av god type) og en liten klype salyt og litt finkornet pepper.
Rømmedipp er også godt til. :) Gjerne med kryddermiks i. Tzatsiki er en favoritt her :)
Salsa er det og mange som liker, men nå i svangerskapet får jeg bare plutselig nok av det etter noen tugger :/
 
Back
Topp