Hater shopping!!!!! *klageklage*

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
Æsj, jeg hater shopping. Har gått opp mye siden sist svangerskap, nærmere bestemt 20kg. dette har ført til økt størrelse på rompa mi, som igjen fører til større bukser. problemet er ikke nå å få tak i bukser, men MAMMAbukser!!! Jeg kjøper bukser på Kappahl men de har jo ikke mammaklær. H&M slutter med størrelsene på str 44(det er det største jeg har sett), og når jeg må ha borti str 50 så hjelper det lite.

Andre med store romper som sliter med å få tak på mammaklær? noen som vet hvor man kan kjøpe sånt?

Syns det er nedverdigende og ha det sånn. Må gå rundt i joggebukse lix fordi jeg ikke kan ha noe som strammer over magen lenger. Jeg ønsker å gå ned 30kg men ikke før etter baby har kommet. nå er fokuset et helt annet sted. Dessuten hater jeg slanking.... det er noe ordentlig dritt.. Men orker hvertfall ikke ha det sånn her resten av livet...

Har du vært i noen Zizzi butikker da? Masse fine klær til flotte kurver der! Sjekk nettsiden:)
http://www.zizzi.no

Åååå, kjenner meg litt igjen. Jeg unngår å handle klær til meg selv, spesielt bukser og undertøy, æsj! Jeg har faktisk handlett noen tighets på sparkjøp, jeg syntes var ganske goe. Bred strikk, slik at de passet under magen liksom. Jeg er ikke så glad i å dra buksene ogev mage....syns d er klamt og ekkelt, hehe. Der har de nokså storestørrelse. Men toppene er ikke spesielt fine, man ser at de klærne er for gamle damer, hehe.

Ellos har mye pent i store størrelser. Mammaklærne slutter på str 46, ser det ut til, men kan være de har noe som passer på BIB-avdelingen. :)

Så godt å høre det er flere med størrelse problemer her ;) Ikke kjøpt med noe mamma klær, men satser nok på tights å tunika. :) Snek på januar forumet for noen dager siden å der lå det noen linker til nettsider med store størrelser i mammaklær. Hmm... Skal se om ikke jeg finner noen av de linkene igjen :)

H&m går opp til str 46, men zizzi har mange fine klær (som nevnt tidligere), elsker de klærne.. Og str er så fine.. Jeg går i en s eller m der :-) nå har jeg rast ned i vekt da pga sykehus opphold siden jeg var så dårlig pga disse galleproblemene mine. Ellers så liker jeg de "joggebuksene" cubus har som er strikk i beina og i livet, jeg bodde i de når jeg gikk gravid med storebror. Jobber i bhg da, så jeg pynter meg ikke akkurat så mye på jobb. de buksene har jeg i lysgrå, mørkgrå, svart, brun, hvit.. Ja jeg elsker de buksene :-)

Tusen takk for svar! =))) Blir nok å kjøpe fra en eller fler av de online. Zizzi hadde mye fint så jeg, men i bukser må jeg ha mammabukser for jeg er så øm ved skambeinet. Men skal høre med jobben om de kan kjøpe en bukse til meg for vi går i uniform men når de ikke klarer å få tak i klær må de dekke for meg syns jeg...

lilla83 skrev:
Jeg sniker litt (tilhører egentlig mars :) Har sett litt på sidene til den engelske butikken NEXT, de har mye fint synes jeg. Bruker selv str. 50 i bukser så blir nok noen bukser og kjoler derifra :)

http://www.nextdirect.com/no/en/home

Har de no mammaklær der?

*Cake-Pop* skrev:

Har de no mammaklær der?

Jepp bare gå på Women og under Mini Shops finner du maternity :)

Tusen takk! :))

Back
Topp