*Cake-Pop*
Forelsket i forumet
Æsj, jeg hater shopping. Har gått opp mye siden sist svangerskap, nærmere bestemt 20kg. dette har ført til økt størrelse på rompa mi, som igjen fører til større bukser. problemet er ikke nå å få tak i bukser, men MAMMAbukser!!! Jeg kjøper bukser på Kappahl men de har jo ikke mammaklær. H&M slutter med størrelsene på str 44(det er det største jeg har sett), og når jeg må ha borti str 50 så hjelper det lite.
Andre med store romper som sliter med å få tak på mammaklær? noen som vet hvor man kan kjøpe sånt?
Syns det er nedverdigende og ha det sånn. Må gå rundt i joggebukse lix fordi jeg ikke kan ha noe som strammer over magen lenger. Jeg ønsker å gå ned 30kg men ikke før etter baby har kommet. nå er fokuset et helt annet sted. Dessuten hater jeg slanking.... det er noe ordentlig dritt.. Men orker hvertfall ikke ha det sånn her resten av livet...
Andre med store romper som sliter med å få tak på mammaklær? noen som vet hvor man kan kjøpe sånt?
Syns det er nedverdigende og ha det sånn. Må gå rundt i joggebukse lix fordi jeg ikke kan ha noe som strammer over magen lenger. Jeg ønsker å gå ned 30kg men ikke før etter baby har kommet. nå er fokuset et helt annet sted. Dessuten hater jeg slanking.... det er noe ordentlig dritt.. Men orker hvertfall ikke ha det sånn her resten av livet...