litlpia
Glad i forumet
vi har ca 40 tusen utbetalt i måneden,med begge inntektene...til nå denne måneden har vi betalt litt over 36tusen i regninger[:'(]og vi er vant med å sitte igjen med mye mere enn 4000 når alt er betalt...føler meg på at ikke alt er betalt også,men har et par tusen på en konto i pappa sin bank,så nå har jeg snakket med han så han skulle overføre de til oss[:)]så det hjelper jo godt på...siden sist uke vi fikk lønning har vi nesten ikke brukt noe heller,vært VELDIG flinke,i forhold til hva vi pleier har vi ikke handlet noen ting...hjelper at sambo har en ekstra jobb,et par helger i måneden,skal der nå i helga,og får de pengene utbetalt neste uke,så det hjelper,men er utrolig hva en venner seg til...[&o]
en ting til...har lest om dere som klarer dere med tusen kr måneden...herregud...jeg forstår ikke hvordan dere klarer dere,men jeg bøyer meg i støvet for dere jeg..synes dere er kjempeflinke jeg!! så litt fælt av meg og klage,,men er rart når en har vent seg til ,gjerne,dårlige uvaner..
en ting til...har lest om dere som klarer dere med tusen kr måneden...herregud...jeg forstår ikke hvordan dere klarer dere,men jeg bøyer meg i støvet for dere jeg..synes dere er kjempeflinke jeg!! så litt fælt av meg og klage,,men er rart når en har vent seg til ,gjerne,dårlige uvaner..