Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har laken over overmarassen og den første madrassen.Har du laken på den under? De madrassene under er jo ikke ment å ligge rett på. Steinharde! Kan jo bare kjøpe ny overmadrass også da.
Ja det jeg også vurderer. Er jo sengen med madrass også kommer det jo en madrass til over og til slutt overmadrassen.Har hatt samme problem og vi har bare tatt vekk overmadrassen. Gikk fint for oss å sove på den under. Det varierer vel fra seng til seng hvor hard den er.
Vi har prøvd det på hytta. Fungere ikke. Bare verre å få overmadrassen på plass igjen. Endte med at jeg måtte ta vekk hele matta for å få på plass alt igjen.Vår sklir også, men drar den bare på plass uten at det irriterer så mye. Tar jo ikke ett minutt en gang ;-)
Men et sånt antiskli til tepper burde jo funke?
Jo for sengen min går akkurat inn på rummet så går ikke ann å gå rundt den. Å sitte oppå å hoppe den på plass hver dag er så slitsomt.Vår sklir også, men drar den bare på plass uten at det irriterer så mye. Tar jo ikke ett minutt en gang ;-)
Men et sånt antiskli til tepper burde jo funke?
Ja da skjønner jegJo for sengen min går akkurat inn på rummet så går ikke ann å gå rundt den. Å sitte oppå å hoppe den på plass hver dag er så slitsomt.
En kontinentalløsning? Jeg ville nok sagt at komforten som regel er mye bedre med en overmadrass, men det kommer veldig ann på hva som er inni hovedmadrassen din. Selv har jeg lagt antiskli der, funker fint det.Ja det jeg også vurderer. Er jo sengen med madrass også kommer det jo en madrass til over og til slutt overmadrassen.
Får prøve om det går bra å sove uten![]()