Hater nav! (Klagetråd)

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Finner ikke igjen klagetråden og har så ekstremt behov for å skrike ut!

Har ringt i over en uke nå etter at jeg merket at foreldrepengene ikke kom til vanlig tid som de siste gangene har vært 21. Og den 22.

Nå er vi kommet til 2.april og jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Og hver gang jeg har ringt, sier de det samme: "pengene står klare til utbetaling. Du har pengene om noen dager"
Dagene går, ingen penger kommer inn. Jeg har måttet ta av mastercardet mitt fordi jeg ikke har penger til å betale regningene og mat, så nå må jeg ut med ekstra utgifter pga renter på mastercardet!

Jeg er så irritert og skulle ønske jeg slapp å ha med Nav å gjøre. Nesten så jeg ikke vil ha barn igjen bare pga nav!


Har alle andre fått pengene for mars?



AAAAAAAAAARGHHHH!!!!
 
Sikkert ikke noen trøst, men vi har nettopp fått penger fra Nav etter at mannen min var sykemeldt 1-12.januar! Har ikke tall på hvor mange tlf vi har tatt til dem, før det til slutt viste seg at feilen lå hos arb.giver :( Men har vært lange mnd og mange tlf både til Nav og arb.giver. Nå er han sykemeldt igjen, og vi gruer oss til å gå nok en mnd eller tre på etterskudd når det gjelder lønnen hans :(
Er så utrolig kjipt at systemet som egentlig skal være bra er så tregt at det skaper økonomiske problemer!
Håper pengene kommer kjapt. Se om du klarer å ringe og plage den samme personen hver gang. Om du ringer fellestlf, få med deg hva vedkommende du snakker med heter, spør så etter samme person hver gang. Har hjulpet her ihvertfall
 
Finner ikke igjen klagetråden og har så ekstremt behov for å skrike ut!

Har ringt i over en uke nå etter at jeg merket at foreldrepengene ikke kom til vanlig tid som de siste gangene har vært 21. Og den 22.

Nå er vi kommet til 2.april og jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Og hver gang jeg har ringt, sier de det samme: "pengene står klare til utbetaling. Du har pengene om noen dager"
Dagene går, ingen penger kommer inn. Jeg har måttet ta av mastercardet mitt fordi jeg ikke har penger til å betale regningene og mat, så nå må jeg ut med ekstra utgifter pga renter på mastercardet!

Jeg er så irritert og skulle ønske jeg slapp å ha med Nav å gjøre. Nesten så jeg ikke vil ha barn igjen bare pga nav!


Har alle andre fått pengene for mars?



AAAAAAAAAARGHHHH!!!!
Wtf???? Er jo helt utrolig. Kan godt forstå at du er irritert. Noen ganger skulle en tro at pengene kommer fra deres egen lomme:( Håper nå virkelig at du får pengene snart, så du slipper å havne i gjeld pga de

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Wtf???? Er jo helt utrolig. Kan godt forstå at du er irritert. Noen ganger skulle en tro at pengene kommer fra deres egen lomme:( Håper nå virkelig at du får pengene snart, så du slipper å havne i gjeld pga de

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja det virker faktisk veldig ofte som at de tror det er deres egne penger. Skulle jo tro de har det gøy med å holde tilbake pengene vi har krav på!
 
Som en annen skriver over, få navnet på personen du snakker med og spør etter han/hun hver gang du ringer (daglig)
Skal love deg den personen vil få fortgang i det da.

Jeg får heldigvis lønn fra arbeidsgiver så slipper å styre med NAV. Men fremgangsmåten funket på UDI i sin tid når vi styrte med papirene til mannen min. Saksbehandler hater å bli holdt "personlig ansvarlig" og pusher det gjennom ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk ut i permisjon starten av januar, fortsatt ikkje fått peng fra nav...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk penger for at jeg sykemeldt i januar og feb forrige uke. Så vet alt om å vente på NAV..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Henger meg på her. Er det noen som har fått utbetalt for april? De pleier å komme rundt 20. men ingenting foreløpig.
 
Henger meg på her. Er det noen som har fått utbetalt for april? De pleier å komme rundt 20. men ingenting foreløpig.

Det har jo vært helligdager, så det kommer sikkert i løpet av uka. Du kan gå inn på nav.no også på din side, så kommer det opp når pengene kommer;)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
De pleier å komme senest 22. i mnd, men foreløpig er det ingenting:-( Skal på danskebåten til helgen så er litt avhengig av lønn!
 
Back
Topp