HATER naboen min.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Å, jeg har så lyst til å gå å spytte naboen min rett opp i trynet. Men det er ikke min sak.

Saken er denne: De fikk ett barn i april, så tassen er jo ikke så fryktelig gammel stakkar. Og helt fra juni har jeg sett faren i huset stå med ungen på armen på verandaen, mens han røyker i massevis!!

Jeg blir så kvalm og provosert. Han kan i det minste sette fra seg ungen, eller la han være inne, eller noe. NEIDA, han har ungen på armen mens han blåser inn og ut. Og dama står ved siden av innimellom, og sier ikke ett pip. Tror ikke hun røyker selv.

Ugh, kjenner jeg irriterer meg mer og mer over de. Han er så stygg! Trengte å få det ut!

Off, skjønner godt hva du mener... Ikke så lett når man ser noe som man føler er galt, men uten å kunne gjøre noe med det.. Det er jo tross alt ikke ulovelig eller noe, selv om det så klart er skadelig for barnet...

Off det er ikke bra..men hva kan man gjøre når det ikke er ulovlig...?

Du kan jo prøve og si det til dem eller han på en måte da at du reagerer på det han gjør.

Jeg får jo ikke gjort en dritt. Synes heller ikke det er min sak å si noe. Jeg bare irriterer meg grønn rett og slett!!

Huff, det er ikke lett å se slikt nei :( Ikke så mye man kan gjøre dessverre, bare synd at moren ikke engang sier i fra. Hvem skal da passe på at barnet ikke blir utsatt for passiv røyking (som er livsfarlig!) over tid :(

Æsj, ja da skjønne eg du hate naboen...
Svigerfar røyker å eg bruke å nekte ungan gå ut på trappa til han....
I bursdagen te jentungen jaga eg han langt unna huset hvis han sku røyke....
Hahaha :) trur han blei en smuuuule sur på meg da..... Tjohei ;)

Huff, så unødvendig :-( Enkelte mennesker tenker jammen meg ikke langt!

Uff stygge greier..!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker jeg!
1 juli kom det en ny lov som sier at alle barn har rett til et røykfrittmiljø; SE LENKE
Jeg ville undersøkt det litt. ;)

Back
Topp