HATER JYSK!!!

Turbotekla

Gift med forumet
Det er ikke noe sted og jobbe for folk med barn tydeligvis. Jeg ringte i dag tidlig og sa at jeg kunne ikke komme før jeg hadde vært hos legen med eldste jenta mi fordi hun har fått ett stikk på beinet som vi trodde først var flått, men som har blitt ett åpent sår og betent og hovent bein og hun strever med og gå på beinet. Fikk ikke time da før 4 selvsagt og jobben sier det at åja....ja nei bra jeg fikk .... til og jobbe dobbelt da for du er egentlig alene i kveld. og jeg sa beklager men samboern er i fredrikstad så er ikke stort jeg får gjort enn og komme etterpå. Og da var det ille også, hun lurte på om ja da er vel ikke du her før 6 da????? også sa jeg at håper jeg er der før det. og da hørte man på hele dama at hun var oppgitt. Ble så lei meg når jeg la på at jeg begynte og gråte. Syntes det er så unødvenig og reagerer slik. gi meg skyldfølelse for noe jeg ikke klarer og fikse selv. mulig jeg er veldig følsom om dagen, men også unødvenig av den dama og være sånn. Tenkte og be om en bekreftelse fra legen om at vi var der, og slenge den i tryne på dem også..

handler ikke på jysk en gang jeg pga sånne ting...[8|]

hvordan meker du det som kunde da?[8|]

ORIGINAL: Ebleskråtten©

ORIGINAL: Turbotekla

Fordi dei behandla kundane sine likedan so dei ansatte vel... [8|]

jepp.. [;)]

Det er jeg ikke enig i da men[8|] Ikke alle ivertfall. Vet ikke hvordan der er der du/dere går

Det er jeg ikke enig i da men[8|] Ikke alle ivertfall. Vet ikke hvordan der er der du/dere går

Er slik her i alle fall. Mener ikke at de som jobber der nødvendigvis er slik, men at de må forholde seg til en kundeservice som fører til at mange kunder føler det på den måten. Nytter ikke hvor hjelpsom og serviceinnstilt man er som ansatt om rutinene i bedriften ikke legger til rette for det.

ORIGINAL: smygel 78

Må si meg enig der gitt!
kommer fra østfold og de er like uhøffelige der som andre steder.

Jeg skulle inn og handle og da var kl 16:45 og da sa hu dama som jobbet der surt at de stengte om ett kvarter!! ja vel tenkte jeg hva slags oppførsel er dette??? hadde jeg vært sjefen hennes hadde jeg tatt henne med på bakrommet og gitt henne en skikkelig ommgang med oppdragelse![:@] hadde gitt hun en mulighet til å skjerpe seg hvis ikke hadde utgangen vært nav!

Dessuten har de en politikk som ikke ligner grisen. skulle bytte inn en overmadrass fordi jeg ikke fikk tid nok fordi de kulle jo stenge kl 17 ikke sant! så jeg ble stresset og kjøpte feil madrass og dagen etter når jeg måtte bytte den madrassen som jeg ikke kunne bruke fordi den var for liten fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den str jeg trengte!! så da ville jeg ha igjen pengene. Men hva tror du hu kjærringa sa da? joda da skulle de ha en viss prosent av kjøpe summen!!! det er det frekkeste jeg har vært borti!![:@]

[:@]JEG HANDLER ALDRI PÅ JYSK MERE!!!![:@]

SERIØST!?

var jo en undersøkelse på internett på hvilke stor-kjeder med dårlig service, og frekke medarbeidere osv.. da kom jysk dårligst ut..[8|]

ORIGINAL: smygel 78

Ja de skulle ha det.!!!!
hvis du har en gammel kvitering fra jysk så står det skrevet helt nederst på lappen!
vi får ikke det[8|] aldri hørt om heller. ingen som får det etter jeg begynte ivertfall.....

takk for støtten ivertfall[&o]

Back
Topp