Hater Hormontrollet i meg!!

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
I dag har det kommet over meg og overtatt både kroppen og hodet....!! Holder på å bli gaaaal...!!
Er fryktelig fryktelig trist, alt er vanskelig og har null energi! Greier absolutt ikke ta meg sammen en gang..!
Mannen er på jobb og kommer først hjem om en uke (jobber 4/4) ... Lille snuppa har ferie pga stengt barnehage, så da blir det slik at jeg må være underholdning 24/7...!! Å i dag sprakk bobla....
Gråter og greier ikke finne energi til noen ting som helst... Håper dette går over SNART!!

Bah.. Måtte bare få det ut!
Flere som sliter om dagen?

Har du ingen som kan ta gullet på dagtid en dag så du får slappet av litt da?

Jeg har ikke barn selv, men kjenner selv jeg tåler veldig lite for tiden før begeret er fyllt opp. Hormontrollet kommer oftere desto nærmere man er termin virker det som. Men du kunne trengt deg en deg-dag! Prater du med noen om det da?:) hjelper jo å få ut ting også..

Sliter litt med det jeg også, men mest ift. frustrasjon/irritasjon. Tror også du skulle hatt deg en fridag så du får samlet deg litt..?

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Det høres veldig tungt ut. Jeg føler meg omtrent bipolar for tida. Høyt oppe det ene øyeblikket og langt nede det neste. Jeg fryder meg og gleder meg over de gode tingene, men skal ingenting til før jeg blir deprimert, sliten og lei. Takler ikke stress for alt i verden nå. Hadde noe styr med Expert her før i uka, og bare det var nok til å slå meg ut i to dager.

Lillegull dro ut å lekte med noen naboer i ettermiddag - bare det hjalp veldig på :) Så skal ikke så mye til! hihi.. heldigvis!
I morgen skal vi på fjellet, få oss litt frisk luft - så blir nok alt så mye bedre <3

Jeg er ikke så hormonell, men er så sliten, så sliten.. Tror jeg kunne sovet hele dagen, nesten.. Hvertfall mye søvn og resten av dagen avslapping :P Når jeg har dager som i dag med mye fart er jeg helt kake.. :/

Godt du fikk noen timer for deg i selv i dag, ikke alltid mye som skal til heldigvis :)

Ikke så hormonell her heller, men dog sliten.. Oppussing og lange dager tar knekken på meg...! Håper på bedre tider hehe

Back
Topp