hater gamle folk

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
som mener at mødre under 20 er dårlige mødre [:@]
hvor i huleste har folk fått seg for at unge mødre ikke kan være like gode mødre som dem som er 30 år?
ååå jeg blir så SINNA [:@]
ene naboen til vennina mi hadde vist snakka dritt om meg til mammaen hennes [:@]
hun hadde sagt at hun syntes syns på thea og at thea var sikkert en stor feil tagelse [:@]
hva i huleste vet hun om det lizzom? [:@]
thea er jo det beste som noen gang har hendt meg, og selv om hun ikke var planlagt så var det jo jeg som valgte å beholde henne, og det er den beste beslutningen jeg noen gang har tatt...
ååå blirs å forbanna over sånne folk [:@]

åååååhhh...bli irritert på sånne bedrevitere[:@][:@]

det er ikke så veldig koslig akkuratt da når hun går å sier sånne ting. jeg bor ikke i så veldig stor bygd og alle vet hvem alle er og de fleste tror på sånne dumme rykter [:@]
kan ikke skjønne hvorfor noen vil si noe sånt når hun ikke skjenner meg eller vet åssen jeg oppdrar dattra mi. det er ikke rettferdig,

Er helt enig med deg! Blir skikkelig forbanna av og høre slik. Faktisk en som sa til meg at det var egoistisk og patetisk[&:]
Men bare drit i det! Tydligvis de som ikke har peiling!

ORIGINAL: lille_jenta87

hvor i huleste har folk fått seg for at unge mødre ikke kan være like gode mødre som dem som er 30 år?
ene naboen til vennina mi hadde vist snakka dritt om meg til mammaen hennes [:@]
hun hadde sagt at hun syntes syns på thea og at thea var sikkert en stor feil tagelse [:@]
thea er jo det beste som noen gang har hendt meg, og selv om hun ikke var planlagt så var det jo jeg som valgte å beholde henne, og det er den beste beslutningen jeg noen gang har tatt...

helt enig med deg her :)

Folk som er under 20 kan vær like gode eller vel så gode som de som er eldre. Har noe med hvor moden man er. En på 30 trenger ikke å vær moden i det hele tatt.
Synes dere er kjempe flinke som tar dere av barna deres i ung alder. [:D]

du får hilse gamla og si at på hennes tid så var det vel vanlig at man ble foreldre tidlig, og alle kan vel ikke vært ett uhell? mamma hadde akkurat rukket å bli 19 når hun fikk meg, og det er bare positiv.[:D]

Herregud,hva er det ho blander seg for da.Det har ho nå ingentingen med!Maredame..[:@]kjenner jeg ble provosert ja..

Så du mener at folk på 30 år er gamle??? Skjønner godt at du ble provosert og var selv 19 da jeg fikk nr 1, men å kalle folk på 30 for gamle folk ble jeg faktisk litt irritert over[:@] Går nå inn i mitt 30 år, men er ikke akkurat gammel vil jeg påstå.

unnskyld jeg mener ikke at de som er 30 er gamle, mente at vi som er under 20 kan være like gode mødre som, som de som er 30.
syns ikke dere er gamle da [;)]

unnskyld jeg mener ikke at de som er 30 er gamle, mente at vi som er under 20 kan være like gode mødre som, som de som er 30.
syns ikke dere er gamle da [;)]

Enig i at de under 20 kan være like gode mødre som de på 30 og jeg tok meg ikke fryktelig nær av det. Ble bare litt provosert og måtte bare få det ut[;)]Synes bare tråden hadde fått litt feil navn etter hva som sto i innlegget, men det er min mening!

Selv om jeg er 25 nå når jeg får min første, så blir jeg provosert over de som sier at de under 20 er dårlige mødre! Har forsåvidt ingenting med alder å gjøre. Kjenner mange som ble mødre før de passerte 20 og er fantastisk flinke mødre. Har med modenhet å gjøre!! Og jeg forstår absolutt ikke de som syns at 22-23 år er ungt til å bli mor!

Og mange ganger er det vel ikke helt planlagt når en blir gravid i tenårene, men det er så utrolig bra når en velger å beholde barnet.

Vil bare si LYKKE TIL til dere som er unge mødre, for jeg har tro på at dere er GODE mødre!!!

Back
Topp