Hater falsk krupp

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Nikolai fikk Falsk krupp i dag og var så vidt han klarte å puste , så jeg dro han med til legevakten...
Fy flate det er jævlig å høre at han nesten ikke puster[:(]
Ble heldigvis tatt godt imot av legen og han fikk 6 tabletter han skulle ta... så nå håper jeg di fungerer nok til at han får sove godt i natt..
Jeg ble så redd , så måtte bare lufte litt her

Ja, det er helt forferdelig[:(]
Fikk du noe medisin som du kan ha hjemme i tillfelle det skal skje igjen?

ORIGINAL: *Powergirl*

Ja, det er helt forferdelig[:(]
Fikk du noe medisin som du kan ha hjemme i tillfelle det skal skje igjen?

Nei fikk di 6 tablettene som han skulle ha med en gang vi kom hjem.. så di skulle funke innen noen timer... skulle det bli verre eller ikke gi seg så skulle vi komme ned igjen..
Men foreløpig sover han så krysser fingrene for at det går greit resten av natta nå

Lillemor får alltid falsk krupp midt på natta[:'(] Her var det snakk om på legevakta at vi skulle få medisin med oss hjem fra fastlegen dagen etter, men så fikk vi ikke. Hadde vært meget betryggende å ha iallefall en dose hjemme siden hun har hatt det flere ganger.
Jeg krysser jeg og for at det skal gå greit resten av natta[;)]

Det ser og høres mye mer dramatisk ut enn det egentlig er [:)]

Han sov greit frem til 04.45 , da var det morgen...[&o]
Jaja får trøste meg med at han er fin i formen nå ihvertfall , så får jeg håpe han ikke får det igjen i natt..[;)]

Er helt jævli når de har det
Her har vi ikke fått noe medisiner for det, har vært på legevakta et par ganger som vi har blitt sitti med forstøvermaskin i en periode, så hjem

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Hør om du kan få resept på Betapred. Tabletter som oppløses i vann. Her har vi hatt to netter med falsk krupp igjen, og da er det det eneste som hjelper.
God bedring!

Tror det var di han fikk 6stk av i går som han skulle ta med engang vi kom hjem.. løste di opp i litt juice og han drakk det uten problemer

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Hør om du kan få resept på Betapred. Tabletter som oppløses i vann. Her har vi hatt to netter med falsk krupp igjen, og da er det det eneste som hjelper.
God bedring!

Enig med denne. Betapred fungerte SUPERT her! [:)]

Ja det er ikke noe koselig, har hatt det noen ganger her i huset også[:'(]

Masse god bedring til gutten din[:)]

ja, det er det verste som finnes!! her har ungen hatt det 5 ganger siden januar...kan og få det på dagen, og varer i en uke, og blir jo alltid såååå forkjølet i lange tider etterpå!!!..fikk innhalator sist, så den har hjulpet litt, men ikke så lenge om gangen..blir lite søvn av slikt! den hostemedisinen funket iallefall ikke her....men nå har vi ikke hatt tegn på falsk krupp på hele 4 uker, sså mulig våren og varmen hjelpe litt på[:D]jippi!!

ORIGINAL: *Rose*

ja, det er det verste som finnes!! her har ungen hatt det 5 ganger siden januar...kan og få det på dagen, og varer i en uke, og blir jo alltid såååå forkjølet i lange tider etterpå!!!..fikk innhalator sist, så den har hjulpet litt, men ikke så lenge om gangen..blir lite søvn av slikt! den hostemedisinen funket iallefall ikke her....men nå har vi ikke hatt tegn på falsk krupp på hele 4 uker, sså mulig våren og varmen hjelpe litt på[:D]jippi!!

Huff såpass mange ganger[&:]
Har bare hatt det 2 ganger vi da...
Håper det holder seg vekke for både min og din unge nå fremover da[;)]

Som sagt før her, så ser og høres det heldigvis mye farligere ut enn det er. Men ja, det er helt grusomt å høre på! Nå er jeg så vant til at han har det, at jeg blir forsåvidt ikke redd før han evt skulle begynne å bli blå...[8D]Tenker det er viktig å handle slik at de ikke blir redde selv, da kan det fort bli vanskligere for dem å puste.

Back
Topp