Hater denne dagen sååååååååååå veldig mye!!!

Bænken

Glad i forumet
4 lange uker er gått siden mannen reiste på sjøen å i dag SKULLE han kommer hjem
Våknet av at han ringte i 8 tiden i dag tidlig, beklager vennen men jeg må stå en uke til [:(]
Svigerfaren til kollegaen hans døde vist brått i natt, skjønner jo det veldig godt.
Men FY FAAN " beklager språket " så nærme hjem reisen, han sto i innsjekkingen når han fikk tlf [:@]
Hadde jeg fått beskjed i går så hadde jeg blitt litt lei meg men bare timer før han egentlig skulle ha stått i stua her hjemme.
Er så oppløst i tårer akkurat nå at tastaturet flyter snart [:(]

Så da pakker jeg sekken å bekkenet mitt etter at jeg har vart hos JM i dag å reiser på hytta til svigerfar og svigermor...
Bedre å sitte på hytta sammen de enn å sitte her hjemme å være lei seg [:(]

DRITT DAG

Ååååå så utrolig kjedelig :(

Håper du får noen fine dager på hytta da hvertfall!

Klem

Takk så mye for det [:)]

aaahhhh....kjenne ej blir frustret på dine vegne *klemm på*
kos dj masse på hytta [:D]

Stakkars.. gir trøste klem...
Men ta å kos deg på hytta med svigers :) Ikke sitt alene iallefall.
Kikk etter sola og sett deg ut med en kopp kakao og spis appelsin og masse annet godt påskegodt :)

[:o][:o]Uff kjipt....
Vet hvordan det er å være uten samboer i noen uker....
Håper du koser deg på hytta, og at svigers pleier deg masse[:D]

Så kjedelig [:(]
Håper påsken din blir fin for det, og bra at du kommer deg ut. Som du sier selv, er jo mye bedre å sitte der sammen med dem enn å være alene [:)] Klem fra meg

Skjønner godt at du er kjempeskuffet.
Jeg hadde nok brutt fullstendig sammen jeg også.
Hadde aldri takla det om samboeren hadde hatt en slik jobb der han var borte så lenge i slengen.

Håper du får en fin påske like vel.
Du får bare se frem i mot ferien dere skal ha når han kommer hjem og dere reiser til Trondheim på konsert [:D]

Stor KLEM fra meg [:)]

Åh så trist [:(] virkelig lov å bli skuffa selv om man skjønner at han andre må få dra isteden... Du får kose deg så godt du kan på hyttetur uten mannen[:)]

Huff da. Det var kjedelig.

Håper du klarer å kose deg på hytta allikavel[;)]

så kjedelig! leste en tråd tidligere om at du gledet seg til hyttetur i påsken med mannen din. Skjønner veldig godt at du blir lei deg! Det hadde jeg blitt å!!

ORIGINAL: Cezi

så kjedelig! leste en tråd tidligere om at du gledet seg til hyttetur i påsken med mannen din. Skjønner veldig godt at du blir lei deg! Det hadde jeg blitt å!!

Du får kose deg så godt du kan i påsken, blir godt å se han når han enedelig kommer hjem nå da:)

Sender deg en god klem og masse varme tanker::)

Tusen takk alle sammen for varme ord. Kjenner jeg er i litt bedre humør nå [:)]
Har nettopp vært til JM å alt sto bra til med tulla i magen [:D]
Å har en kjempe snill svoger som skal kjøre meg til båten i ettermiddag [:)]
Så da blir det en liten båt tur på 2,5 timer å så er det å senke skuldrene på hytta.
Må vel kanskje begynne å pakke snart [;)]

Takk igjen alle sammen [:)]

ORIGINAL: Bænken

4 lange uker er gått siden mannen reiste på sjøen å i dag SKULLE han kommer hjem
Våknet av at han ringte i 8 tiden i dag tidlig, beklager vennen men jeg må stå en uke til [:(]
Svigerfaren til kollegaen hans døde vist brått i natt, skjønner jo det veldig godt.
Men FY FAAN " beklager språket " så nærme hjem reisen, han sto i innsjekkingen når han fikk tlf [:@]
Hadde jeg fått beskjed i går så hadde jeg blitt litt lei meg men bare timer før han egentlig skulle ha stått i stua her hjemme.
Er så oppløst i tårer akkurat nå at tastaturet flyter snart [:(]

Så da pakker jeg sekken å bekkenet mitt etter at jeg har vart hos JM i dag å reiser på hytta til svigerfar og svigermor...
Bedre å sitte på hytta sammen de enn å sitte her hjemme å være lei seg [:(]

Huff så leit da Bænken... Det er det siste en vil høre den dagen mannen skulle kommet hjem og en har gått å telt dagene siden han reiste ut. 28 dager er lenge nok ikke dem itillegg må stå over 1 uke[:'(] 
Du får prøve å tørke tårene snuppa å se fremover[:)] Å kose deg masse på hytta med svigers[:D] 

Lykke til hos JM i dag og kjør pent slik at du kommer deg trygt opp på hytta[:D] 

Sender en stor påske klem i samme slengen[;)]

takk snuppa [:)]

Å godt tur ønsker til Sambo din [:)]
Kos deg i påsken du å [;)]
Så snakkes vi over påske [:D]

Klem

ORIGINAL: Lille_84

Så kjedelig [:(]
Håper påsken din blir fin for det, og bra at du kommer deg ut. Som du sier selv, er jo mye bedre å sitte der sammen med dem enn å være alene [:)] Klem fra meg

Uff, så utrolig kjedelig. Skjønner godt du er lei deg for det! Håper den siste uken går raskt nå, og at du får en fin påske likevell [:)]

ORIGINAL: Ren85

Huff da. Det var kjedelig.

Håper du klarer å kose deg på hytta allikavel[;)]

Uff, ja en ting er når en er mentalt forberedt på å være alene ei uke til, men når det er så nærme blr en skikkelig skuffa.

Håper du får fin oppvartning hos svigers! [:)]

Back
Topp