hater dagens vakthavende på a-hus

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
I går satte marerittet igang igjen: Blødning, rent blod rel mye og smerter både i mage og rygg. Legen min ringte a-hus i dag og ville ha meg inn til UL for å se om det er liv i den lille, men vakthavende gynokolog ville vente og se om jeg fikk mer smerter, feber og ennå mer blødninger. Jeg er knust og ligger bare her og gråter. Er det ikke meningen at mor skal føle seg trygg i svangerskapet også? Nå må jeg gå i ukesvis uten å vite om den lille er død eller ikke. takler det dårlig og er på kanten av sammenbrudd. tenk å gå og tro jeg er gravid og så.....

Føler med deg. Att det går ann og behandle folk slik er helt utrolig. Hold ut vennen... vi tenker på deg.
Klem

Sku gjerne troppet opp på legevakta her, men de har ikke kompetanse og utstyr - og må sende folk til a-hus... Er litt slått ut, må jeg innrømme. Har time hos privat gynokolog 29.11, men det er så lenge til. vet ikke hva jeg ender opp med å gjøre. Vi hadde snakket om å ta en tur til foreldrene våre til helga (for da er gubben hjemme) for å fortelle nyheten, men nå er det helt uaktuelt. Siden det er så tidlig har jeg ikke muligheten til å høre hjertelyd hos legen heller, for de har så gammelt utstyr. han sa det bare ville skremme mer enn det hjelper meg. Innrømmer at jeg syns synd på meg selv og er oppgitt. Får sove bort de to neste ukene og håpe på det beste...

Dra til sykehuset å forlang sjekk...
de kan jo ikke la deg gå sånn,det er jo umennesklig!

Jeg hadde ringt til en privat gyn og fortalt hvordan det lå ann og der får du helt sikkert time til Ul på dagen. Jeg har kommet inn på halvtimen hver gang jeg har hatt blødninger og ble avvist andre steder. Så nå går jeg kun til privat gyn og betaler med glede det det koster[;)]

Ikke tro det verste nå da, det hender man blør inne i mellom[;)] Lykke til, tenker på deg!!

Tror vi må finne frem boksehanskene!

ORIGINAL: Hilde-Anita

jupp... spenner dem på[:@]

Det går ikke ann!! jeg fikk en helt annen behandling når jeg selv ringte føden på A-hus. Jeg var da 23 uker på vei og hadde smerter i mage og rygg. de ba meg komme inn med en gang og tok både UL og andre tester. Fant ut at jeg hadde urinveisinfeksjon!

har du ringt føden direkte?? du må jo få kommet deg til sjekk når du blør !! nei, dette går ikke ann! dra dit personlig og TVING dem til å sjekke deg !!!!!!

Ring igjen og krev din rett som vordene mor...forklar hva som skjedde i går og si at de ikke ville ta deg i mot, er kanskje en annen vakthavende i dag!!!
KREV DIN RETT!!

Er ikke noe særlig å være bekymra.....

signerer denne [:@][:@] forbaska lege skit [:@][:@]
ORIGINAL: Hilde-Anita

Jeg ville også ringt rett til fødeavd.!! Jeg ringte direkte dit i uke 23 og fikk beskjed om å komme med en gang (trodde jeg lakk forstervann), de var kjempe hyggelige!

Lykke til

Back
Topp