Hater alle nav eller??

*MammaTonje*

Gift med forumet
Syns jeg ser så mangen hat tråder om nav hele tiden!![:-]

nei jeg hater de ikke... [:D][:D]

Næhh... Hater og hater fru blom... [8D] Litt småirritert på de av og til, men akkurat nå har æ ikke noe imot de... [;)]

er sikker på at fleste av di som jobber der blir lært opp til å være ra**høl[:@][:'(]

JA! Det er nå 10 mnd'er siden jeg sendte søknad om underholdningsbidrag, 7mnd'er siden jeg fikk den innvilget, 6 mnd'er siden siste klagefrist var, og de skulle trekke han i lønn nå i mai. Venter nå på pengene som jeg ikke har peiling på når kommer...
Hadde gitt faen hadde det vært penger jeg ikke trengte, men saken er den at jeg trenger de pengene. Jeg trenger pengene til en bil, ny bærbar og til skolepengene..

Jeg er nå bare vært fornøyd med nav, selvom en del av dem kunne vært litt mer hyggelige, vaffal hvis man ringer, men men..

eneste jeg syns er rart er at de anbelte meg å være sykemeldt ut svangerskapet, siden jeg er arbeidsledig fra 1.juni å ikke opparbeidet meg nok grunnlag for foreldrepenger/permisjonspenger, for dagpenger gir jo grunnlag det å men mye mindre grunnlag enn det jeg får som sykemeldt, systemet er sært å det syns de selv også..[;)]

Hate var kanskje et litt sterkt ord, men jeg har enda til gode med å bli positivt overrasket over nav....

ORIGINAL: Antima

Hate var kanskje et litt sterkt ord, men jeg har enda til gode med å bli positivt overrasket over nav....

Neida, jeg hater ikke nav... tross alt de som gir meg penger til mat på bordet...[:)]

Vet ikke om jeg vil bruke ordet hater.. men når man avtaler en time med rådgiver, så forventer man jo at de skal være der på avtalen. Men neida hun var plutselig i et møte og ingen av de andre der visste at jeg hadde en avtale. Det hadde vært ok med beskjed om at avtalen måtte utsettes før jeg møtte opp til den...
...

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ungemor

de er sikkert greie når de er hjemme, men på jobb så må de nøtte ha fått beskjed om å prøve å unngå å gi folk penger

De har det. Er det som er det verste. [&:]
ikke de jeg kjenner i østfold... like vanlig at de betaler for mye som for lite, men de som får for mye klager vel ikke[;)]

Det er temmelig barnslig å bruke ord som "hate", synes jeg. Men det er jo tydelig at mange er frustrerte, og det med rette. Mange av de som jobber der gjør sikkert så godt de kan, men det er heilt tydelig interne systemer som er dårlige, informasjonen flyter ikke og de har ikke klart å få til retningslinjer som alle de ansatte kjenner godt nok. Jeg tenker at det må være temmelig frustrerende å jobbe under slike forhold.

Back
Topp