Hater å stille klokken!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Det skulle ikke vært vinter- sommer tid! Skjønner ikke hva er vitsen med det! I to dager har storebror stått opp kl 5, og det er tidlig også! Og det er ikke sånn at han vil ligge å kose med meg, Neida da er det oppe og hoppe! Holder på å gråte her for jeg er så trøtt! Jeg sover jo sammenhengende tre til fire timer om natta! Får jo ikke sove på dagen heller!
Sorry jenter! Måtte bare få det ut, er så trøtt og sliten og dagen :(

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Huff :( ja det er slitsomt med tidsendringene sånn... Det kunne blitt kutta ut, er ikke så mange som syns det er greit, der iblandt meg! Håper du får sovet litt evt når de små sover :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

huff ja det er veldig slitsomt! og skjønner ikke hvorfor vi må stille den klokka heller! kunne hatt vintertid hele tiden!

håper det snart endrer seg hos dere

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Så slitsomt:confused:
Her har stillingen av klokken gått uten problemer..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Huff :( ja det er slitsomt med tidsendringene sånn... Det kunne blitt kutta ut, er ikke så mange som syns det er greit, der iblandt meg! Håper du får sovet litt evt når de små sover :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)
Veldig slitsomt ja :(
Jeg får ikke sovet før mannen kommer hjem! Han kommer hjem i helga, han kom ikke hjem denne helgen derfor er jeg så utslitt ;(

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Enig, her hadde vi endelig etter maaange mnd klart å få snuppa til å sove til halv 7-7 også våkner hun nå kl 6. hmm jaja, får håpe at det vil ordne seg igjen :)

Tidlig her og.. Storebror har kommet 5.30 i to dager nå, og frøkna har våkna 5.30 og 6.10. Er tidlig altså...

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

signerer absolutt dette klokke stillinga er bare noe tull, men je vil ha sommertid hele året, men hører at det er dette som er normal tid :p

Ikke alltid like lett med barn og klokkesnuing:-/

Vi var heldige denne gangen, og merket svært lite til det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
hvordan gikk det nå i natt?

her har heller ikke snuppa skjønt det helt og vet jo ikke når hun får sove på dagen siden jeg jobber, men hun er mye våken på natta

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp