hater å blø....

BelleventerNr3

Glad i forumet
Siden eg er ganske kvalm, går eg ut fra at det ikke er noe å være redd for...
Men nå var det "mye" blod... Tidligere har det bare vært litt antydning til blod i lag med slim. Men nå var det rent blod..
Tror eg skal ringe til legen min som tok UL på meg forrige uke, i morgen tidlig. Hun sa eg måtte ringe hvis det kom mer blod, så det tror eg at eg skal gjøre, for å finne ut om dette er en sa eller ikke...

Uff, det hørtes ikke noe trivelig ut nei! Krysser fingrene for deg, ikke gi opp håpet så lenge det finnes der!

Ville også kontaktet legen. Håper det er en ufarlig blødning

hensja skrev:
Krysser fingrene for deg, og er forsiktig optimist =)

sign

da har eg snakket med legen.
Angående UL så ville de se det an til i morgen, om eg blør mer utover dagen eller natten så måtte eg ringe igjen i morgen så skulle de ha tid til meg etter lunsj.
Men eg kunne ta en blodprøve i dag for å se om hcg nivåer er "riktig" i forhold til hvor langt eg er på vei. Tok blodprøve på onsdag, så vi har noe å sammenligne utfra..

Eg er superkvalm... Så tror det er ufarlig blod..
Men man blir nå litt litt nervøs da....

Men er det sånn at symptomer forsvinner samme dagen om det er en SA?.. 
for jeg har blødd selv på mandag, ikke mer enn brunt nå siste dagene.. men føler jeg har blitt mer kvalm, og mistet matlyst pga kvalme.. ingen plager med oppkast heldigvis da! 

kailin skrev:
Men er det sånn at symptomer forsvinner samme dagen om det er en SA?.. 
for jeg har blødd selv på mandag, ikke mer enn brunt nå siste dagene.. men føler jeg har blitt mer kvalm, og mistet matlyst pga kvalme.. ingen plager med oppkast heldigvis da! 

eg mistet i januar, og før eg startet å blø så hadde eg litt graviditets-symptomer, eg blødde i 2 uker før det gikk helt gale, hcg prøvene mine såg bra ut og hadde en ok stigning, selv om eg blødde litt. Var ikke mye, men var litt på papiret hver gang eg var på do. Etter 2 uker startet eg å fossblø! Samme dagen som eg fossblødde forsvant alt av symptomer som eg hadde! Tok en hcg prøve dagen etter eg startet å fossblø, og den var alt gått ned en del..
Så for min del er det et godt tegn at symptomene fremdeles er her :) DEtte er sikkert individuelt, som så mye annet :) Folk og kroppene er forskjellige, så selv om dette ser ut til å være typisk for meg, så trenger det ikke å være typisk for noen andre.

Huff, ikke noe hyggelig. Hadde selv en ekkel opplevelse i går med friskt blod og brunaktig utflod. Klarte virkelig ikke å konsentrere meg om noe annet. Det positive var at jeg ikke hadde noen smerter i allefall. Likevel så fikk jeg bestilt meg en legetime og var nede en drøy time senere. Ikke bare fikk jeg fremkynnet terminen fra 30.januar til 24.januar men jeg fikk se et flott bankende hjerte på skjermen. En liten suverni ble også med hjem:) Det finnes altså håp! Krysser fingrene for deg:)

Back
Topp