Hate that i love you:,(

Sinderella

Glad i forumet
Min samboer er IKKE bra for meg, det vet jeg. Men alikevel så blir jeg i dette forholdet. Han lever et liv som om han skulle vært alene og singel. Han jobber mye, fester mye, reiser en del utenlands(gutteturer osv). Han sier svært sjelden ifra hva han har for planer, så ofte blir det jo til at jeg spør han  hva han skal osv. Og da blir jeg sett på som "masete" osv....

Men hvorfor blir du, da?

Det må vel være ting som gjør at du velger å være sammen med han....
Og har du fortalt han hva du egentlig synes om prioriteringene hans?

Syns du ikke at du fortjener bedre?

Isåfall, stå for endringene.. Han vil neppe endre seg.

Det er tøft, men du klarer å gjøre det du vil hvis du bare vil det nok. Tror du ikke? :-)

Hørtes veldig kjent ut.... Du er slettes ikke alene om å leve i et slikt forhold..

M3rl0t skrev:
Hørtes veldig kjent ut.... Du er slettes ikke alene om å leve i et slikt forhold..

Så du lever også i et slikt forhold? gjort det lenge?

Ja, men du velger jo å bli i det forholdet..
Det er bare du som kan ta ansvar for ditt liv!

Du skriver at du elsker han, men hva er det egentlig du elsker?

jeg beklager, men jeg fatter virkelig ikke hvorfor noen velger å bli i et så destruktivt forhold.. det gavner ingen.. hverken deg eller eventuelle barn..
har man det ikke bra, må man gjøre noe med det - på den ene eller den andre måten.. den ene måten er å løse det sammen, den andre måten er å gå..

Jeg elsker jo han ER, men missliker hvordan han velger å gjøre ting. og hvordan han prioriterer.

Er jo ikke så enkelt som å bare si at "nei vettu hva, dette orker jeg ikke lenger" 

Vi har jo faktisk vært sammen i nærmere 7 år, så man har jo så utrolig mye sammen. og JA det viktigste av alt: SØNNEN VÅRemoticon

Hattifnatt skrev:

Jeg elsker jo han ER, men missliker hvordan han velger å gjøre ting. og hvordan han prioriterer.

Er jo ikke så enkelt som å bare si at "nei vettu hva, dette orker jeg ikke lenger" 

Vi har jo faktisk vært sammen i nærmere 7 år, så man har jo så utrolig mye sammen. og JA det viktigste av alt: SØNNEN VÅRemoticon

Gi han et ultimatum. hvis ting ikke forandrer seg, vil jeg forlate deg.

Hattifnatt skrev:

Det er kjempeenkelt.. Det er bare å si det.
"Jeg orker ikke å ha det sånn som vi har det nå. Det må endringer til, vi må endre oss sammen. For meg er familien viktigst. Jeg vil gjerne vite hvilke prioriteringer du har. Meg og sønnen vår? Eller kompiser, frihet og turer?"

Back
Topp