Hate hverdag

E.R.A.

Gift med forumet
Jeg hater hverdagen. Det er så kjedelig. RUtinert og æsj.
Det er nesten at jeg ikke gidder å gå i dusjen bare for å ha det litt annerledes.
Hver dag er det samme:
Dusj
bleia+tøyskift
pupp
lek+frokost
trille
hjem
pupp
middag
endelig sambo hjemme[:D]

DAGENS DEPPA TRÅD
BY E.R.A.

er litt enig der snuppa!!

men nå har vi hatt litt forskjellig,sambo er sykmeldt,og det har hjulpet mye!!

dytt samboeren din ned trappa

ORIGINAL: henriette22!

er litt enig der snuppa!!

men nå har vi hatt litt forskjellig,sambo er sykmeldt,og det har hjulpet mye!!

dytt samboeren din ned trappa

GENIALT. Så jaha, derfor er han sykemeldt? Du er så flink, men min hadde ligget og stønner i sofa. 2 babyer hadde ikke jeg klart[:-].

jepp dytta han ned trappa!!!!

neida...!! han sliter med ryggen,er hos knekkern nå.
er spent på om han blir mere sykmeldt!!!!

Blir mange like dager og mye rutiner ja! Men er ganske glad for at jeg nesten aldri klarer å kjede meg....[:)] Kan fint bare være hjemme en hel dag alene med ungene uten å kjede meg i det hele tatt..... [:D] 

Jeg er enig at det kan være litt kjipt på hverdagene, de blir liksom litt like...Jeg er litt ute og farter, på bytur, trilletur, sammen med venninner som har fått baby...men egentlig liker jeg best å være hjemme og det merker jeg at Tomine trives best med også...prøver å rydde litt, lager middag til mannen kommer hjem(han jobber turnus, så han har jo fri innimellom også), lager litt kort ved å klippe og lime[:)], er ikke veldig god men... har kjøpt meg garn, så nå skal det strikkes skjerf til meg selv!!!!!(strikker bare rett!!!skikkelig nybegynner...)[:D][:D][:D]

her går det også i rutiner og nesten det samme hver dag...men jeg koser meg, vet det ikke er lenge til jeg skal på jobb igjen, tiden går jo så fort

Back
Topp