Hastespørsmål

fano

Gift med forumet
Jeg skal ut og besøke ei vennind ei Drammen, vi skal ikke hjem til henen, men ut og spise. jeg skal jo ta sprøøta kl 20 og det vil si at jeg mp ha den med meg og har ikke kjøreskap og legge den i. Tror dere at det gjør noe om jeg har den i veska 1 dag??? Håper noen kan svare

Bare den ikke kommer over 25 grader tror jeg nok det går bra! [:)]
Hadde ivartfall med meg min en dag i veksa og fikk beskjed om at det gikk greit![;)]

Jeg hadde kun mine sprøyter i kjøleskapet frem til sprøytestart (puregon). Så lenge de ikke ligger i direkte sollys eller en plass med over 25grader skal det ikke gjøre noe. Og sprøytene skal jo tas når de er i romtemperatur (mener jeg at jeg har lest). Jeg tror du trygt kan ta de med deg.

Da prøver vi. Ved de første forsøkene så skulle vi jo ikke ha d ei kjøeskap og jeg hadde den med meg rundt, og de siste forsøkene skal vi ha de i kjøleskapet. Da tar jeg den med meg i veska og håper det går bra. Har jeg den i bilen blir den vel kokt når den står i sola [:D]

sprøytene skal ikke i kjøleskap når du har åpnet de.....[:)]

Går nok veldig greit å ha den med i veska du! [:)]

Hae trodd at man skal ha gonal.f i kjøleskapet hele tiden så der ligge rmine sprøyter. Selv når de er åpnet, for hun på apoteket sa til meg at enten må du ha de i kjøleskap hele tiden, eller så må du ha de ute hele tiden så de ikke går gjennom tempraturforskjell, hmmm....jaja, den sprøyta i dag fikk hvertfall være med meg i veska, og jeg måtte sette den i bilen på travbanen av alle steder, hahaha 

Back
Topp