haster!!!!!!!!!!

tigergirl

Forumet er livet
dag  79 og kom hvit væske ut av den ene puppen i går???????

hva betyr dette?????

skal teste på lørdag!!!!!!

ingen som kan hjelpe, er det farlig, vet jo det at kroppen ikke produserere melk før langt ut i graviditete

ORIGINAL: tigergutt4

dag  79 og kom hvit væske ut av den ene puppen i går???????

hva betyr dette?????

skal teste på lørdag!!!!!!

mulig jeg er treg... men hva betyr dag 79?
vet desverre ikke hva det betyr jeg [8|]
prøvt å google det?

ellers fant jeg dette; http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=330565.

mulig det er noe pga en eventuell gravidtet, men hvis ikke ser det ikke ut til at du trenger være kjemperedd...
ta deg en tur til legen hvis det ikke kommer en positiv test [:)]

takker for svar!!! dag 79 betyr at jeg er på dag 79 i syklusen min, ustabile sykluser har hatt en på 77 før...og tror det er over 18 dager siden jeg tok en graviditets test, tror mensen kommer hele tiden, men skal ikke teste før på lørdag......

Håper det er en spire der inne da [:D] men kan du ikke få hjelp til å rette på de ustabile syklusene? Eller får du kanskje noe for det? [:)]

hehe joda venter på mensen slik at jeg kan begynne på pergo, fikk se ett egg som lå klart den 25 februar, men hvor det har blitt av anen jeg ikke,
så det er kjedelig å gå slik om en ikke er gravid, tror det er 18 dager siden siste jeg testet, men vet ikke om jeg har hatt eggløsning eller ikke. min gynegolog mente at denne syklusen maxs ville bli på 57 dager, men den gang nei!!!

blir litt mer artig å teste nå på lørdag, tror tr kommer hele tiden, men slik har jeg gått i tre uker nå

Sikkert råmelk. Hatt det i perioder helt siden jeg kom i puberteten, og er ikke farlig.
Håper for din del at det kan være et ten på graviditet da. [:)]
Lykke til!

Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid....

Håper du er gravid da, krysser fingra for deg.. Men hvorfor vente med å teste??

ja hvorfor vente?? det er fordi jeg har så ustabile sykluser og aner ikke om jeg har hatt el, og er lei negtive tester, i min andre syklus den som endtepå 77 gikk det en del tester, så jeg er litt redd for å teste, og syns lørdagen passer bra, skal så mye på torsdag og fredag at jeg er redd om jeg skulle være gravid så klarer jeg ikke å fokusere på alt det jeg skal.

en liten pyse med andre ord, men det har jo ikke kommet noe ut av puppen i dag, og ikke er de så ømme legre heller

takker for svar!!!

Back
Topp