haster!!!!!!!!!!

Ozi

Forelsket i forumet
er det kynnere når det er små men harde sting nedest(der man vanligvis har menssmerter?) mn jeg har kun på den ene siden!!!????  er småkvalm oxo..  det er værst når det kjennes ut som at babyen beveger seg................  

,
Innlegg nr.: 1

nå  etter at jeg la inn innlegget har det liksom murra hele tiden, så beveger babyen så kommer stikkingen opp-på det igjen... 

mine kynnere gjør at hele magen blir helt stein hard...

magen er myk! uff....jeg tror jeg hr skremt vettet av sambo...det var liksom aldri noe tvil m førstemann når fødselen var i gang der, men nå gjør det vondt kun på den ene siden ... 

ja det har jeg også merket at babyen vil riste på hodet sitt ...
jeg får se ann åssen dette utvikler seg ..  så jeg får ringe føden hvis det blir værre i natt!!!takk for svar!!  betryggende at det er noen her så sent![:D]

håper alt er bra med deg Ozi.
jeg måtte henge meg på her.. ble så nyskjerrig[8|]
du må gi en oppdatering da, når du får mulighet[;)]

hei hei!  Jeg fikk sovet så da var det ikke veer[:)]  Men kjennes ut som jeg er små-støl på venstre-siden. Så i dag skal jeg ikke gjøre noen ting. Bare slappe av og ta det helt med ro(sitte  foran pc'en[:D])!

vil bare si at jeg får det der endel..Og det var bra at det ikke var veer[:D]

Ja, er egentlig ganske glad for at det ikke var noe veer.Babyen haar nok det best i magen min litt til! Og jeg trenger å hvile meg masse før babyen kommer oxo[:D]

Hehe ja sant det..[:D] men der står det litt rart til i mine tanker.. For etter som svangerskapet nærmer seg slutten jo mindre sover iallefall jeg..Åssen kjenner man forskjell på veer og kraftige kynnere da?

Back
Topp