A AneJO Betatt av forumet 31 Okt 2010 #1 Noen her som har bestilt derfra?? Mye handlet dere for og ble det da mye i moms og toll?? Håper på raske svar [:)] Hva bestilte dere og ble dere fornøyd med resultatet??
Noen her som har bestilt derfra?? Mye handlet dere for og ble det da mye i moms og toll?? Håper på raske svar [:)] Hva bestilte dere og ble dere fornøyd med resultatet??
@ne Gift med forumet 31 Okt 2010 #3 Har bestilt endel derifra, men husker desverre ikke noe om moms og toll, for begynner å bli ei stund siden jeg bestilte... Men var definitivt fornøyd[;)]
Har bestilt endel derifra, men husker desverre ikke noe om moms og toll, for begynner å bli ei stund siden jeg bestilte... Men var definitivt fornøyd[;)]
E esilenot Gift med forumet 31 Okt 2010 #4 Om du holder summen under 200 er det ingen toll. Jeg bestillte for over 200 og betalte vel 177kr i toll/moms.
Om du holder summen under 200 er det ingen toll. Jeg bestillte for over 200 og betalte vel 177kr i toll/moms.
A AneJO Betatt av forumet 31 Okt 2010 #5 Tusen takk for svar [:D] Det kom på 1500,men da var det hvertfall ikke skyhøy moms og toll... Flere som vet ???
Tusen takk for svar [:D] Det kom på 1500,men da var det hvertfall ikke skyhøy moms og toll... Flere som vet ???