Harvert på legevaktå idag

plotti

Glad i forumet
Me megsjøl. For har ett hovent å ill rødt øya.
Når eg kom så fekk eg lokalbedøvelse i øya ( e noge av d merkeligaste eg har vert me på) så måtte eg legga meg på benken å han tok ett døds skarpt lys for å se. Han sjikke å seie: "hmmm vent vlitt" så henta han ein stoore q-tips å begynte å fikla onna øyenlokke mitt.. D va driiidvondt syns eg. Så seie han: "oi, du blør jo her!!"
Fysta eg komenterte va jo " oooiiidå, vil eg ble blinde då? Eg ser jo dårligt på d":o
Så lo han gått å sa "nei men du har fått deg ei skrapa så går øve heila bak/inni øyenlokke.e jo isje løye du e hoven å røde. Kan tenka meg d jør vondt"

Så eg har fått ett sår inni øya/ onna øyenlokke..
Va jo og ein plass å få går då.. E jo dridvondt..

Eg har jo vert max uheldige den sista ukå.
Me influensa, betendelse i bihulene, ein håveverk fra ein aen planet, frynt ner trappå å har blåmerke på HEILE den eine rompeballen min, øyrebetendelse ( hørre ingenting på d eina øyra) og nå sår på øya.. "woohhoo"" heftigt:p

Håpe alle har hatt ein kjempefine jul å nyttår:D

usj.... høres ikke helt bra ut nei......
men nå tror jeg ikke du har flere kroppsdeler å få vondt i snart.. så da må det jo bety at du blir frisk som en fisk snart!!!

god bedring!!!

Ja nå sitte eg bare å vente på ka d nesta ska bli:o brekke ett bei? Eller arm:/

Får kryssa fingrene for at dette va siste tingen å at d e lenge t eg bler syge eller skade meg:D

Huff, så vondt da... *blåse på*
Håper du ikke har fått regnbuehinnebetennelse, det hadde jeg på begge øynene. Var kjempe vondt som fy, og måtte dryppe hver time i 2 uker. Så trappe gradvis ned, tok vel nesten 3 mnd før jeg ble helt bra igjen. Kjennes ut som jeg hadde hodepine inni øyet.

God bedring :)

Off d hørtes kjempevondt ud:/
Har fått sånn vanlige kloranfenikål salve så eg ska dryppa meg kver 2 time i 3 dager så ska eg ta d 3 ganer t dagen t eg blir go. Å så 2dager ekstra:)
ORIGINAL: bonzie

Huff, så vondt da... *blåse på*
Håper du ikke har fått regnbuehinnebetennelse, det hadde jeg på begge øynene. Var kjempe vondt som fy, og måtte dryppe hver time i 2 uker. Så trappe gradvis ned, tok vel nesten 3 mnd før jeg ble helt bra igjen. Kjennes ut som jeg hadde hodepine inni øyet.

God bedring :)

Det var da ikke måte på hvor uheldig du skal være da!! Håper du blir bra igjen av alt sammen FORT! God bedring!

uff da, stakkars deg. [X(]
jeg har også hatt rødt øye i ca 3 dager nå...begynte å gi seg litt i går. håper ikke jeg har fått noe betennelse..ikke hørt om sånn regnbue før jeg. tror jeg fikk masse rusk i det også har det blitt skrap. kjente jeg ble litt usikker nå....kanskje jeg burde dra til legen

Uffda... du må ha god bedring, og håper at 2011 vil gi mye mindre sykdom enn til nå[:)]

God bedring..[:)][:)][:)]

Back
Topp