Hartan Skater S

Aldri hørt om...

kke hørt om den jeg heller

juuli skrev:

Ikke jeg heller...

lille liss skrev:

juuli skrev:

Ikke jeg heller...

Og ikke jeg heller...

Hmm....så rart at ingen vet hva det er! Tysk merke. Har vært og sett på på barnevognhuset Rudo på Strømmen. Det er en veldig fin vogn. Tre hjul som kan snus. Sittedelen kan legges helt flatt og ligner på Emmaljunga sin, men liggebaggen er nettere (ligner Mountain buggy, men litt større) og veldig lett å bære . Den har også håndbrems. Synes den både er pen og virker praktisk, men tenkte kanskje å høre med noen som hadde hatt den før.....virker som det er vanskelig å finne noen her...

Hva ligger den på i pris i forhold til de kjente og "trygge" merkene da?
hadde sjekket opp om den har vært med i noen tester før jeg kjøpte den:)

8390kr på Rudo for duovogn. Den er veldig fin og solid. Etter hva jeg kan skjønne, er den veldig bra. Kanskje ikke så vanlig merke i Norge bare...

Jeg vil ikke anbefale deg hartan... jeg har det selv, var fornøyd i starten, men etter 3 mnd'er begynte den å bli veeeldig slarkete(bagen oppå understellet) den vugget såvidt jeg gikk over noen dumper i veien, OG på sportsdelen så vil ikke kalesen låses fast.. vært der og fikset det, men nå er den likedan uten å ha brukt vogna engang.
Ang det at vognbagen er slarkete ; har vært der flere ganger og fått "strammet" til understellet, men den blir likedan igjen.. vært der 2 ganger pga dette nå, og må dit igjen... Sjefen der mener visstnok at dette er min feil, siden det er en del som har kommet i klem når jeg slår sammen vogna.. men som jeg sa, en vogn skal jo tåle å bli lagt sammen...
Nå skal jeg sende inn brev om å heve kjøpet, for jeg gidder ikke reise inn dit hver 2-3 mnd og måtte stramme opp dette... det er ikke slik en vogn skal være.. skuffet..

Back
Topp