Harrytur

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Vi skal til Sverige i morgen og jeg har aldri gjort dette før... Hva lønner det seg å handle?

Vi skal kjøpe sko til hele familien. Klær er vel også billigere?

Neutral vaskemiddel og skyllemiddel står på lista. Er vanish mye billigere det?

Hva av mat og husholdningsartikler lønner det seg å kjøpe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor skal dere? På Nordby senteret har de en hårprodukt butikk hvor du får hårprodukter til lave priser. Kjedebutikker lønner seg ikke sånn veldig da det er samme priser som i norge minus den norske kroneverdien mot den svenske.

Karbonadedeig og annet kjøtt er rimeligere. Og så har de jo en del produkter vi ikke har da.

Kos deg på tur!

Ville ikke ha handla på maxi mat på nordby senteret for er dyrt der så ville heller ha svippa innom handelsparken på svinesund og handla på euro cash :) Om dere er brusomaner lønner det seg og handle i sverige, røyk om dere røyker og snop :)

Kyllingfilet, ost, karbonadedeig,caprisonne, snop,glutenfrie produkter,bacon, mammas kjøttbullor, svinefilet.

Paracet og ibux er billigere.

Vi skal til Sverige i morgen og jeg har aldri gjort dette før... Hva lønner det seg å handle?

Vi skal kjøpe sko til hele familien. Klær er vel også billigere?

Neutral vaskemiddel og skyllemiddel står på lista. Er vanish mye billigere det?

Hva av mat og husholdningsartikler lønner det seg å kjøpe?

Kjøtt ost kylling, milo brus

Babysalver og sånt fra apoteket er mye billigere. Og kjøtt, melk ol. Hvis dere skal til Svinesund så dra på godishuset, der er det latterlig billige såper, vaskemiddel ol :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Pleier kjøpe
- apotekvarer
- meieriprod. (kjøper mye av det som kan fryses som cottage cheese og mager kesam)
- kjøtt :kjøp alltid det med lengst datostempling, spør evt om ferskere. Kom en gang hjem med masse dårlug kjøtt :/
- pasta
- kornvarer
- store pakker polarbrød (pleier spørre om de har frosne på lager da jeg fryser dem ned igjen når jeg kommer hjem)
- ramlösa
- vaskeartikler
- funsaft (de har noen som er søtet med stevia)
- yaconsirup
- Diverse til kakebaking
- fond
- prøver å finne en del økologiske produkter. Mye større og billigere utvalg der
- sukker, mel ol

Du må nesten bare gå rundt å se på utvalget.

Om du har fryseelementer, legg dem i fryseren i dag og husk dem i morgen. Ta med alle fryse/kjølebager dere har ;)

God tur :)

Takk for svar :)

Var der i dag og kjøpte det vanlige; kalkunbryst, kyllingfilet, bacon, kjøttdeig, glutenfri pasta, brus og caprisonne.

Kjøper også alltid noen ting bare fordi det er ting de ikke har i Norge. Men glemte faktisk å se etter saft med Stevia :(

I dag kjøpte jeg også shampo. Munnvann var over halv pris.

Dopapir er også billig i Sverige, men man får like god pris på Europris egentlig.

Ost,melk,hvetemel,pasta,egg,godteri,nesespray,brus,capri sonne,hårfarge,røyk og evt alkohol...
:-) god tur :-)

Jeg bruker å kjøpe:
Krydder i store bokser eller poser til refill
hvetemel
vaskepulver
tannkrem til barna
apotekvarer
smør
fløte
youghurt
smøreoster
sweet chili sauce
hvitløksdressing
kaffe av og til; Hender de har 4 for kr. 100,-
Ellers ser jeg hva de har på tilbud.

ser du har fått mange gode tips :)

vet at de har en sko kjede som er MYE billigere enn vanlig kjeder, mener de heter deichmann
de pleier å ha salg og er man heldig å finner siste paret av noe så pleier de å være skikkelig billige!
kjøpte joggesko og sandaler til snuppa for ca 300 og det var vanlig pris, jeg har før kjøpt helt ok vintersko til 24 kr!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Ting fra apoteket er billigere :)

Ellers kjøper jeg alltid:
Karbonadedeig
Bacon
Kyllingfilet
Grønnsaksposer
Kalkunfilet
Biffstrimler
Gyroskjøtt
Ost
Yoghurt( litt mer utvalg)