Harrytur!!!

Sommernurkftw

Elsker forumet
Februarbarna 2020
MayDay2021
Til fredag skal jeg, Alva og min mamma på harrytur!
Vi er drevne harryhandlere men det er første gang vi skal ha med oss Alva.
Vi tar 13.00 båten fra sandefjord for der er det minst folk og kjører hjem via gamleveien fra svinesund og tar Horten Moss hjem mellom 6 og halv 7 på kvelden. Har en passat stv med god plass og skal ha med oss vogn.

Noen som har hatt med seg bebi på harrytur før og har noen tips til hva jeg må ha med/tenke på annet enn nok mat og bleier? [:)]

Hva er Harrytur?

Vi har også passat stv.. Veldig fine bila (Derfor har vi no 2 stykker[:D])

Jeg vil på harrytur!!! Eller.... Jeg vil ha penger til å dra på harrytur!!! [8D]

ha me en handuk slik du kan bytte bleie i biln om de blir nødvendi [:D]
å vist dokke skal inn å ut av butikka eller e inne på kjøpesenter så må en passe på at ho ikkje blir for varm inne [:D] berre et vikti tips [:)]

*kremt*

Harrytur: Dra til sweden og handle billig: kjøtt og annen mat, hundebein, Nan, vaskemiddler, alkohol, snop og røyk for de som røyker.

Vi koser oss maaaaasse på harrytur og har hatt det som fast tradisjon i mange år.
Du kan sikkert google det he he

btw kooos dokke [:D]

Kose dere[:D]

Hehe, harry tur er morro :D
husk å si i fra til gutta på kaia at du har med vogn (hvis du skal ha den med ombord) sånn at dere får parkere ved heisen :) og får plass rundt bilen til å ta ut vogna! :) god tur

veldig dumt å kjøpe bleier i sverige for der er det svin dyrt for bleier:P de drar til Norge for å hamstre inn bleier :) men alt annet er billig der, er ofte på handler'n i sverige :D hehe

Aldri kjøpt NAN i sverige jeg og vi handler der lett en gang i uka[8D] de er litt billigere men det er jo mindre i boksen..hvertfall de jeg har sett på så tilsammen blir det ikke prisforskjell[8D]

Ha med mat/nan og de har stellerom på store kjøpesentrene og ellers greit med håndkle om du skal skifte i bilen eller i vogna[:)] Har med Liam på harry turer hele tiden og aldri noe problem det..samme som når man er på lengre shoppe runder i byen[:D]

Vært ofte på harry tur med vesla ja[;)]
Steller ofte i bilen, så håndkle er kjekt[:D]

Tuuuusen takk for alle svar fine jenter!! [:)]

Gleder oss veldig til å dra, eneste som er litt dumt er mangel på sterke mannfolk til å bære på båten [8D]

Back
Topp