Harrytur i morgen!!

maltesers

Forumet er livet
Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe[8D][8D]
Og er det baby-butikker på nordby???(A)

kjopp og kjopp og kjopp og kjopp og kjopp

svinesund.. om du kjøre andre veien n t nordby i rundkjøringen... snakk om 3 min. der ligge da ein stor babybutikk..

happyland.se ? nåke sånt. om du googla da så finne du nok nettsia :)

Takk:) Tror ikke det blir noe tur der i morgen kom jeg på[8D][8D] Skal jo ha med folk som ikke veit om detta[8D][8D]

Æsj kjedelig da, kan du ikke si du skal se etter noe til en venn eller noe da ?
Er også en babybutikk i kjelleren på nordby.

Kjøpe i sverige, vel....SNOP [;)] brus, kjøtt, kylling, pålegg, veldig god potetgrateng der, deilige ferske baguetter, ost....hva hjerte måtte ønske

Den baby butikken som ligger på svinesund, happyland, er billigere enn baby shop som ligger på nordby senteret.

Kan jo kjøpe noe da;) Og si at det er til noen venner som skal ha baby;)

Var på nordbysenteret i fjor sommer, tror det var en Babyproffsen eller noe sånt der [:)]

Det blei ikke noe tur, sambo ombestemte seg brått, fordi han ville sove lenge[>:][>:][>:]
Det var broren min vi skulle reise med, og han får straks vite det:)

æsj så kjedelig da ! Men neste gang dere drar er det jo bare å shoppe vilt og hemningsløst. Gleder meg sånn til å handle inn litt jeg å, men blir jo ikke så mye enda. Vi har jo en del fra lillegutt

Jaaa! Da skal det handles[;)][;)] Vi har ingenting!!
Men foreldra mine prater allerede om dåpskjole så de er gira[:D][:D]

Hahaha, morsomt med gira foreldre. Pappa har ikke reagert engang. Han nekter å snakke om det=P. Tror han ble litt sjokka. Lillejenta blir stor. hehehe.

Gled deg til neste harrytur!!! Shopp litt for meg også da!

Lykke til med shoppingen! Å god tur!

(å jeg nå fikk jeg lyst til å handle babytøy! Gleder meg sånn for det er så utrolig koselig! Får nok vente litt til. )

ORIGINAL: Jaybird

Hahaha, morsomt med gira foreldre. Pappa har ikke reagert engang. Han nekter å snakke om det=P. Tror han ble litt sjokka. Lillejenta blir stor. hehehe.

Gled deg til neste harrytur!!! Shopp litt for meg også da!

Pappa er helt på tuppa[8D][8D] Hadde sitti å regna på det og mente jeg hadde termin en måned før og greier[;)][;)]
Tror ikke det er helt greit for dissa fedrene å innse at jentene blir store[;)][;)]

Back
Topp