Harryhandel:)

Bruker52cb

Attpåklatt
skal straks til Sverige å handle med svigerinna mi:) Trenger virkelig å fylle fryseren, og skal ha endel flasker saft søtet med stevia. I tillegg skal jeg innom HM og se etter en gravibukse og treningstøy til minsta på fem år. Problemet er at jeg er så sliten om dagen, så i natt har jeg sovet kjempedårlig- fordi jeg er redd for å bli utslitt på tur. Festlig!

pleier noen av dere å handle over grensa?

hvis det passer seg sånn så drar vi over grensa ca 2-3 ganger i året å handler litt, men mest for turen sin del, har 1,5-2 timers kjøretur til grensa ;) du får hvile deg litt på kjøreturen, så går det nok bra;) utrolig hva litt svigerinneprat hjelper på form og humør og ;D hihi

God tur til Sverige

Vi skal til sverige på fredag.
Vi er vel i sverige 3-4 ganger i året tenker jeg.

Vurderer å kjøpe barnevogn der etterhvert...

Vi kjøpte barnevogn der sist! Veldig greit. Jeg er over 2-4 ganger i året, men hadde tjent på å være der oftere, gitt. Må prøve en tur som høygravid også, veldig greit å ha endel mat i frysa etter fødsel:)

Ja, vi handler vel sånn annhver mnd i sverige :-) Men jeg må si jeg var skikkelig skuffet over prisene på den der Grænsens Barn burikken ( på Nordby senteret ) Husker jeg kjøpte en vogn der for noen år siden og sparte mange tusen kroner, når vi var der sist var den vogna jeg kjøpte nå faktisk en del tusen kr dyrere ?! Men ellers ja, handler en god del frysevarer ( vegetarpølser og slike ting ). Skal også dra en tur alene en gang snart igjen :-)

Vi er over innimellom, men vi bor veldig nærme så det er nærmest bare en svipptur=)

Var der kanskje annenhver måned i permisjonen, kjøpte mat og mme til junior, siden det var MYE billigere.. :-) bor ca. 2-2,5 timers kjøring, så tok det som en dagstur. Blir nok ikke like ofte denne gangen, vet ikke om jeg orker 2 barn på tur :-p

Før var vi i sverige en gang i mnd, men det har liksom dabbet litt av... det er ikke særlig langt over grensa, det er vel mer planleggingen som har kokt litt bort i kålen :P

Jeg tenker alltid at jeg skulle vært der ca hver annen mnd. Hadde spart mye på mat, gitt :) Men om sommeren blir det alltid en gang når feriepengene kommer. Grillmat og klær, litt sånn kosetur med mannen eller eldstejenta:)

I og med at sambo er tysk, har vi oss noen turer i året til tyskland. Da gjør vi "harryhandel" der ;)
Skal neover nå en gang på vårparten, og det skal bli godt!! :)

Back
Topp