Harry Hole

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Noen som leser bøkene om Harry Hole?
Fruen var så søt og kjøpte den nye boka til meg i dag!
Og hadde gledet meg sånn til å begynne å lese! Men først måtte jeg bare lese de siste sidene i den boka jeg holdt på med... Nå har jeg kræsja i senga og vet ikke om jeg orker å begynne :P tror jeg må spare den til i morgen :) fruen jobber kveld hele helga, så får sikkert litt tid til å lese! Er så spent!

Jeg har en halvlest "panserhjerte", men det var ikke helt min smak. Litt usikker på hvorfor, siden det er slike bøker jeg pleier å lese..
Du får oppdatere om den var bra når du får lest den.:)

* æpp'n *

Jeg har en halvlest "panserhjerte", men det var ikke helt min smak. Litt usikker på hvorfor, siden det er slike bøker jeg pleier å lese..
Du får oppdatere om den var bra når du får lest den.:)

* æpp'n *
det skal jeg gjøre! Elsker disse bøkene! De første har jeg lest flere ganger og skrev særemne om to av dem på videregående :)

Fikk i posten i dag:-) Firhåndsbestilte for flere måneder siden. Får ikke tid til å lese før etter barsektreffet i morgen, men da skal jeg kose meg med god samvittighet:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Jeg har lest panserhjerte og den syntes jeg var rå bra! Klarte aldri p legge den ordentlig fra meg. Nå har jeg ikke klart å begynne på en ny bok da jeg stort sett ordner i huset eller sover når William sover. Håper leselysten kommer tilbake etterhvert :-)

Noen som leser bøkene om Harry Hole?
Fruen var så søt og kjøpte den nye boka til meg i dag!
Og hadde gledet meg sånn til å begynne å lese! Men først måtte jeg bare lese de siste sidene i den boka jeg holdt på med... Nå har jeg kræsja i senga og vet ikke om jeg orker å begynne :P tror jeg må spare den til i morgen :) fruen jobber kveld hele helga, så får sikkert litt tid til å lese! Er så spent!
Kommet langt? Kom ikke skikkelig i gang før i dag, jeg:-P

Kommet langt? Kom ikke skikkelig i gang før i dag, jeg:-P
nei, har bare kommet til kap 6. Har ikke fått lest så mye! Kanskje jeg skal lese litt nå, hadde tenkt å ringe å skravle med mamma, men Tele2 har visst trøbbel med nettet,så jeg får ikke ringt noen :/

nei, har bare kommet til kap 6. Har ikke fått lest så mye! Kanskje jeg skal lese litt nå, hadde tenkt å ringe å skravle med mamma, men Tele2 har visst trøbbel med nettet,så jeg får ikke ringt noen :/
Høres ut som en god unnskyldning for å ta frem boka igjen. Har kommet til kapittel 13 og lurer strengt tatt på om jeg i hele tatt greier å legge den bort i kveld:-P

Høres ut som en god unnskyldning for å ta frem boka igjen. Har kommet til kapittel 13 og lurer strengt tatt på om jeg i hele tatt greier å legge den bort i kveld:-P
oi, spennende da eller? Spørs om det blir cookies, melk og bok på meg nå da:)

<3 Harry Hole <3
Har ikke lest alle bøkene , men har lest : Snømannen , Panserhjerte og Gjenferd . Har også lest Hodejegerne av Nesbø <3
Gleder meg til jeg får Politi av mamma til bursdagen min ! <3

Ble ikke noe lesing på meg, først våkna lille så jeg måtte få henne til å sove igjen, og så virka telefonen igjen :P
Så synd! Er helt utrolig bra:-)

åh, jeg som skulle legge meg i rett tid! Nå måtte jeg jo begynne å lese :P
Hvis jeg må sitte oppe skal jeg dra alle andre med meg;-)

Back
Topp