Harer i hagen...

Molsy

Forumet er livet
Vi har to harer som så og si bor i hagen vår, de bor rundt trærne og buskene rett ved tomta vår så de er på vår eiendom hele tiden. Kjempesøte da [:)][:)]

Men det jeg lurer på, er det noe jeg bør tenke på ang jordbæråker, gulrøtter og potetåkeren i hagen? Kommer de til å gå løs på maten i hagen?

Har ikkje peiling på om dei vil spise opp ting,men guri så gøy med harer i hagen då[:D]

hehe...så søtt...
ang matproblemet...jepp jeg tror nok di vil forsyne seg vilt gitt om di har mulighet for det :(
hehe
prøve å legge over netting kanskje??

Jeg vil tro at de vil spise det ja. Jeg har ikke store peilingen på harer da, men det høres liksom så naturlig ut......[8|] Jeg hadde i alle fall forsynt meg av godsakene.. Elsker gulrøtter og jordbær, så det er bare å passe på. Plutselig har du en diger hare i hagen som forsyner seg grovt...[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg vil tro at de vil spise det ja. Jeg har ikke store peilingen på harer da, men det høres liksom så naturlig ut......[8|] Jeg hadde i alle fall forsynt meg av godsakene.. Elsker gulrøtter og jordbær, så det er bare å passe på. Plutselig har du en diger hare i hagen som forsyner seg grovt...[:D]

Tihi, ja det er nettopp det jeg også tenker.

Blir spennende å se, håper de oppfører seg som de du hadde Amarula, greit hvis de tar seg av plenklipping og luking av løvetann [8D][:D][:D]

ORIGINAL: jonesie

Bør nok vurdere hønsenetting der ja!

Får se det an litt, hvis de angriper ting så blir det hønsenetting med en gang. [:D]

Back
Topp