Hardt med ferie!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Nå har jeg rømt inn på soverommet og tenkte ta meg 10 rolige minutter! Vi har jaggu gledet oss til ferie, men det er jo nesten tøffere enn hverdagen. Går i ett når begge barna er hjemme, og det blir mange konflikter dem i mellom. Nå er første gang jeg satt meg ned siden jeg sto opp i dag. Blir heldigvis bare et par dager hjemme før vi reiser bort litt ;-)

Andre som ikke bare har det rolig og fredfullt i ferien? :p :)

Med små barn så er ikke ferie=avslappende fri nei :-P mislikte spesielt påsken da mini var mindre fordi det var så lite å finne på.

I dag har det vært rolig heldigvis!! Men stort sett er det krangling og hyling fra morra til kveld ;) bli bra å reise bort litt :D

Nå har jeg bare en da, så ingen å krangle med. Men med en som snart er 2 og har fått sine egne meninger om det meste, og blir kjempe sint om han ikke får det han vil ha eller han ikke får til noe, så har ikke dagen i dag hvert bare bare.

Ingen "fred" å få her heller, men så er minste syk og nest minste veldig forkjøla da, så sier seg nesten selv at dagene blir travle:) Blir vel enda mer styr når de eldste kommer hjem:)

Haha, kjenner til den :-P

Nesten mer avslappende på jobb enkelte dager :-P
Og jeg jobber i bhg :-P

Vi skal heldigvis bort noen få dager. Jeg jobber i morgen, så har jeg også fri.

Idag har jeg kranglet ørten ganger med vesla, så har vært en dårlig start. Lunta er jo ikke så lang heller pga søvnmangel som har vart i ett år...
Vi har kost oss litt, da - spilte spill og puslet mens vi spiste sjokolade. :P

Mye lyd og mas her også. To aktive gutter på 5 og 8 år som bare lekeslåss og herjer dagen lang. Og jeg er gravid og ikke i form. Mannen jobber :(

Bare lillebror som er hjemme enda, men jentene på 6,5 og 8 år kommer hjem fra faren i morgen eller onsdag, og siden vi bor i Hordaland så har vi vinterferie rett etter påsken. Gleder meg ikke for vi skal ingenting :( blir mye krangling å mas og mannen jobber...

Kjenner meg godt igjen! Jeg syns det er deilig med ferie og masse tid hele familien, men jeg er mye mer sliten og trøtt nå enn når jeg jobber :p Hjemme er en ting, men nå er vi på ferie og her er det ikke tilpasset nysgjerrig baby dom kravler og skal bortpå alt, må følge etter konstant!

Yep, en på 5 uker som krever alt av meg og en 2åring som er full av energi som også krever enormt, og er alene hjemme med de frem til torsdag! Gi meg styrke..

Uff, kjenner til det der, det er mye enklere å være på jobb! Helt rart, egentlig, men jeg tror mange har det sånn, vi er nok ikke alene. :) Her er vi hjemme fordi mannen jobber mye i påska, og vi krysset gladelig av for at treåringen skulle ha fri fra barnehagen. Planen var at vi skulle kose oss glugg ihjel. :D Selvsagt jeg fått halsbetennelse, så treåringen ble sendt til besteforeldrene og jeg har stappet i meg paracet for å klare og ta meg av minstemann på ni måneder. For å være ærlig, så har det vært noe ordentlig dritt, og det blir vel ikke bedre i morgen når besteforeldrene ikke kan hjelpe. Herlig påskeferie.... :/

To uker ferie på oss til og med. Her er det vinterferie ETTER påskeferien :-) Men da har vi leid hytte, og skal forhåpentligvis kose oss i skibakken med sol og kvikk lunsj ;-)

Jeg synes det er godt med ferie, og liker å ha ungene hjemme. Nå er de heldigvis gode venner, og leker mye sammen, ev også med nabounger. De krangler stort sett bare når de kjeder seg og har vært lenge inne.

Nei, her har mannen ferie tors-mandag. Da er det slutt på freden for min del haha :P

Har bare en, så når begge er hjemme så er det ikke så travelt. Jeg benytter gjerne sjansen til litt alenetid med venner også. :)

Back
Topp