Hardt å være reservemamma...

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Jeg var jo ute på byen igår, og sambo var hjemme. Eneste oppgavene han hadde var å gi mme (som stod klar i termos og med pulver på flaska på nattbordet hans) når K våkna i 5-6 tiden idagmorges, og så stå opp med han neste gang han våknet (halv 8)...... Når vi var hos svigermor idag klaga han over at han var så trøtt, og nå ikveld la han seg til å sove kvart over åtte!!!!!! Herregud [8D] Lurer på om han forstår at det kan være slitsomt å være husmor også (selv om han bare har opplevd sånn 10% av det) [;)]

Hahahahahah [:D][:D] Stakkars mannen!

Var ikke måte på hvor trøtt sambo var en morgen her, hvor han sto opp med V. Var så synd på ham, han hadde jo stått opp så tidlig, jeg måtte da skjønne at det var slitsomt for ham?!! [8D]

Staaakar [:D][:D] De har så sinnsykt godt av det!

Når jeg dusjer med Jonas og får hjelp av faren til å ta han ut av dusjen, så skal han alltid noe, så jeg får den: "Jeg tørker han jeg, så kan du kle på og gjøre resten..?" (så jeg må liksom stresse meg ferdig selv).
I dag dusjet far for første gang med sønnen, og jeg "leverte" og "hentet" Jonas i dusjen. Og for et hjelpeløst tryne jeg fikk da jeg hentet han og sa: "Jeg tørker han jeg, så kan du kle på og gjøre resten.." [;)][8D]

Hahahaha[:D][:D] De er jo litt herlige da [8D]

Sambo skulle ha C en natt, så jeg fikk sove ut. Jeg la meg på gjesterommet.
Kl 7 kom sambo inn med C og sa at jeg fikk overta. Han var såå trøtt [:-]
Trodde poenget med å sove ut var å sove lengre enn kl 7 men...

heheh pinglemannfolk :P

Her er pappaen sånn gjøre ALT selv person.. Eller bortsett fra når småen hadde vondt i magen en dag han var der da, da var det å gi ham fint fra seg til kjæresten og la henne roe ham ned :P

hahaha.. Off, stakkar han da. :p
Tror ikke helt de forstår hvilken "jobb" vi gjør alltid jeg.
Heldigvis har jeg en mann som er flink med alt slik da--- NÅR han har tid. Han er en travel student som tar skolen veldig seriøst[:'(]

kjenner meg godt igjen i det dere skrive..

idag tror jeg sambo stod opp med " feil bein"...
Etter jeg hadde forte 0630 og vi hadde liggi å pludret litt i sengen , stod sambo opp
med E .. og jeg fikk sove til 0930 =) Da våknet jeg av at jeg hørte en liten sutrete gutt og
en pappa som sa.. du vil til mamma ja.... sulten ja ? ....

Så kom de , og jeg sa at han var nok trøtt... så la han E i sengen og gikk 20 sek så sov E...
Pappan var VELDIG fornøyd med seg selv da...

ikke nok med det...
Da går han og finner frem støvsugeren og støvsuger hele leiligheten... er ikke såååå store leiligheten MEN
allikevel...
Sa jeg kunne bli godt vant med det... men fikk ikke inntrykk av at det var en ny vane han har fått søndags morgen.. hehe..

men deilig var det=)

Jeg liker ikke å "klage" på mannen her inne, men jeg klarer ikke la vær... Vi bader Oda kun hver søndag (atopisk eksem), og jeg gjør det aleine nesten hver gang. De få gangene mannen gjør det (etter at jeg har spurt) må han ha hjelp av meg [:'(] Jeg gjør det klart, holder Oda i vannet og rydder opp etterpå... Så da gjør jeg det likegodt aleine, går jo nesten ut på ett for meg det... Men det som gjør meg mest irritert er at jeg ikke bare sier, jeg gjør det aleine så det får du bare klare også...

ORIGINAL: mammanicken

Hahahahahah [:D][:D] Stakkars mannen!

Var ikke måte på hvor trøtt sambo var en morgen her, hvor han sto opp med V. Var så synd på ham, han hadde jo stått opp så tidlig, jeg måtte da skjønne at det var slitsomt for ham?!! [8D]

Samme regla her. Jeg har ikke sovet lengre enn max 7.30 på 5 måneder og 2 uker. Men at han selv får en sovemorgen titt som tett dét er ikke helt med på planen.¨
Og om frökna har värt vrang en natt og våknet mye, da er man SÅÅÅÅ trött. Men jeg klager ikke. Jeg vet jo at det går over en dag[;)]

Hehe, de er noen søtinger, disse pappaene.

Her er det jeg som står for all nattamatingen, også etter at jeg sluttet å amme. I helgen skulle pappaen gi 2. nattmåltid sånn i 5-tida slik at jeg kunne sove. Men det gikk selvsagt ikke bra. Ikke bare brukte han laaang tid. Han har faktisk aldri forberedt mme fra pulver før (bare ferdigblandet) og så virket selvsagt ikke termometeret AKKURAT denne gangen (har aldri vært noe problem verken før eller siden). Så det endte med at jeg først måtte trøste snuppa fordi det tok så lang tid og deretter måtte stå opp og ordne problemet med termometeret og gi henne mat...

Har sovet max 4 timer sammenhengende siden 1 uke før snuppa ble født, jeg...

Må bare tilføye at mannen min er kjempeflink til alt med snuppa ellers, så jeg klager ikke.
[:)]

ORIGINAL: MammantilMie

Åh gud stakkars!!! [&:][&:]

Høres veldig kjent ut!![>:]

SIGN [;)]

Back
Topp