Hardhendte spark!

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Lille tar flatt av for tiden. Kjennes ut som om han samler opp er lager av celleprøver! Kanskje det er navlestrengen han driver å leker med, hehe.

Andre som har hardhendte mageboere?

Lille tar flatt av for tiden. Kjennes ut som om han samler opp er lager av celleprøver! Kanskje det er navlestrengen han driver å leker med, hehe.

Andre som har hardhendte mageboere?
Enkelte dager er han veldig hardhendt og hyper. Andre dager er han rolig og bare koser inni der :p blir litt skeptisk da :p

Holder på å bli gal! Lille er veldig hardhendt, og gjerne når jeg kjører bil eller sitter å prater med folk! Synes så tydelig utepå også at jeg får kommentarer på det :p

Her er det også ofte harde spark og slag! :-P Sparka til pappaen sin på kinnet her om dagen :D Hender seg jeg skvetter skikkelig hvis han plutselig kommer med et realt spark helt uten videre, hihi :-P

Kommer mer og mer kraftigere spark og bevegelser fra lillesøster :)

Enkelte dager er han veldig hardhendt og hyper. Andre dager er han rolig og bare koser inni der :p blir litt skeptisk da :p

Sånn er det med lillemor her og. I natt var hun helt villbasse, som gjorde at jeg følte magen stod i spenn veldig mye å det gjorde direkte vondt :p er så øm at jeg er kvalm idag :p

Her er det også action, innimellom kjennes det ut som han løper rundt inni der, sparker og buler på hele magen samtidig. Gruer meg til han når opp til ribbeina!

Kjenner sparkene, men ikke så voldsomt. Er nok en kombinasjon av at morkaka er foran og at hun stort sett sparker nedover (vertfall der jeg kjenner det), gjerne mot blæra. Storesøster var heller ikke super aktiv i magen (morkaka foran da også), men det har hun tatt igjen og vel så det etter at hun ble født;-)

Back
Topp